Floricele, semințe și pufarine

E cazul să vă scriu despre acest trident și de ce aleg eu să le consum când starea îmi permite să văd un film sau să mă întind la un serial sau când văd un fotbal pe bune sau când am orice altă activitate de bază care ar avea nevoie de un auxiliar. Pe lângă faptul că mie îmi plac pentru că, într-un fel foarte bizar, îmi ajută chipul să nu mai fie mohorât și că, pentru a le consuma, am nevoie să dau din mâini, să fac o chestie, practic, și nu să lâncezesc pe pat ca o mâncare veche, este vorba de în primul rând de ideea conform căreia atât timp cât le consum, nu fumez.

Practic idee mai bună ca asta și la prețul acesta foarte mic, nici că se poate. Adică orice este bun dacă mă distrage de la fumat, adică dacă nici măcar nu mă lasă să mă gândesc la așa ceva. Și da, e cel mai adevărat mod de a-ți lua mintea de la fumat. Niciodată nu am fumat când am consumat floricele, semințe sau pufarine. Eu așa le zic, poate le numiți altfel dumnevoastră. Și nici n-am simțit nevoia să fumez. Și floricele îmi plac la ceaun dar sunt decente și cele la cuptor. Oricum, după mintea mea, niciodată nu se va pune semnul egal între ele.

Dacă aș avea în fiecare zi câte o pungă din fiecare sau dacă mi-aș lua că nu sunt chiar atât de scumpe, adică cred că ar fi ceva zile în care mi-aș permite să le iau de la magazinul din colț, aș face economie la țigări notabilă. Poate între 5 și 7 țigări aș scuti pe fiecare zi. Oricum anunț cu mândrie că am fumat super puțin de luni până acum, ceea ce, pentru alergatul meu, este cea mai bună veste. Întrebare: vă place modul meu de a mă feri de țigări și de impulsul de a fuma? Seară liniștită.

15 gânduri despre &8222;Floricele, semințe și pufarine&8221;

  1. Eu zic ca te cam amăgești ca te ferești cu rontaieli. Pur și simplu dacă vrei, te lasi! Găsește doar o motivație puternica. Pentru mine ar fi costul tigarilor,…. arunci banii pe fereastra 🙂

  2. Mie îmi place ..sigur. Bărbatul meu, fumător de altfel, nici nu cred ca a auzit de aceste trei: seminţe, floricele şi pufarine, altfel, poate, am fi văzut şi noi o scădere a ţigărilor fumate. Dar îi voi sugera. Singurul lucru, care functionează, e acela de a fi extrem de ocupat şi nu glumesc. Atunci abia de fumează o ţigară într-o după amiază întreagă. Dar recuperează seara.

  3. mai bine sa nu te apuci de fumat….daca te ai apucat mai bine te lasi din timp…multi oameni, din pacate se lasa doar cand este”musai…s i ipacat de viata asta…subiectul tau este foarte interesant

    • nici e chiar atat de nociva, nici tigarile nu sunt atat de nocive, mult mai nocive sunt cand le adaugam pretul. daca ar fi -6 lei un pachet, n-ar mai fi atat de nocive

Lasă un răspuns

