Cum se scot linkurile de pe blog

Bună duminica. A mea nu este, așa că măcar din taste s-o fac. Avem acum un subiect bun de devorat rapid. Cum se scot linkurile de pe blog. În primul rând este vorba de motivul pentru care le scot. În al doilea rând, orice link de pe blog se plătește. În al treilea rând, linkurile de pe blog sunt utile și au sens doar dacă valoarea blogului care linkează spre site-ul tău este mai mare decât valoarea blogului tău. Dacă nu e așa, este o foarte mare prostie și atât.

Am multe linkuri de la multe articole vechi pe care nu am primit nimic pentru că unii oameni au vrut să se îmbogățească pe seama credulilor și au și reușit. Pe scurt, este vorba de articole pe care le-am scris și pentru care nu am încasat nimicuț fiindcă trebuia să depășesc 50 de lei pe anumite platforme sau valoarea lor în euro pentru a putea face o retragere. Și eu cum nu am mai scris, au rămas articolele așa cum sunt și eu fără nicio plata.

Asta a fost mai demult. Apoi am încercat să scot un link de la un articol și mi s-a atras atenția că trebuie să îl pun înapoi. Ha, Ha. L-am pus dar nu știu de ce. Oricum nu am primit și nu o să primesc nimic pentru asta. Acum nici nu mai vreau. Vreau doar să scot fiecare link de pe blog de genul acesta. Și mai sunt și campanii care și-au trăit traiul și și-au luat creșterea socială, așa că nu mai este nicio problemă. Am scris, ca pentru multe alte chestii, pentru că am crezut și s-a terminat, ca toate celelalte, prin faptul că eu am luat nimic nimicuț.

Nu am nimic cu linkurile de pe blogul meu ce aparțin clienților de bună credință. Mai sunt câțiva, e în regulă. Aș mai vrea să mai scriu despre asta, dar mai bine ce părere aveți de linkurile în număr mare aflate pe un blog? Cu bine.

3 thoughts on “Cum se scot linkurile de pe blog

  1. Acum câţiva ani am aflat că providerii de reţele îşi trag spuza la oala lor. Au site-uri pe care le promovează în “interes naţional”. Restul primesc nişte consolări demne de milă. Bloggerii şi site-urile mici pot avea un trafic mai mare dacă plătesc o reclamă pentru a apărea pe paginile unor cotidiene mari în speranţa ca cineva să-i bage în seamă. Reclama de acest fel este îngrozitor de scumpă.

    În ceea ce mă priveşte lucrurile stau cam aşa:

    1.Eşti o persoană publică. Lumea te cunoaşte, iar ratingul e în creştere. Îţi deschizi un blog sau un site, ai atins un anumit trafic, iar producătorii, vânzătorii de servicii, etc. vin şi îţi propun o colaborare.

    2.Eşti o persoană publică şi doreşti a deschide un blog doar pentru creşterea popularităţii.

    3. Eşti un ilustru necunoscut, dar ai un hobby sau eşti talentat. Începi să scrii sau să îţi afişezi fotografiile şi informaţiile despre pasiunile tale. Vine vremea să scrii o carte, să ai o expoziţie, să organizezi un eveniment, iar prin blogul tău îţi faci reclamă.

    Aşadar, a fi pe cont propriu în lumea virtuală înseamnă în primul rând, dedicaţie. Aşa-zisa “dezvoltare personală” se referă în exclusivitate la pasiune şi talent. Faptul că ai putea câştiga de pe urma talentului e o altă poveste. Cere de multe ori un timp îndelungat dacă nu ai sprijinul unei persoane influente. Apoi e important şi CUI te adresezi. Lumea românească e pestriţă. Am văzut (ca mulţi alţii) “vedete” pe internet apărute peste noapte cu postări pe Youtube, dar acestea n-au câştigat practic nimic, ci providerul, Youtube, iar purtătorii de “ştiri”, o ştire gratis.

    Concluzia: dacă vrei să ieşi în lume trebuie să ai şi cu ce, trebuie să ai un grup ţintă, iar în paralel să ai o altă activitate sau alte resurse financiare şi umane care să-ţi susţină pasiunea.

Lasă un răspuns

