Ploaia potrivită la locul potrivit

Mă doare capul. Mă întreabă dacă vrei să te sărut. Îmbracă-te.

Am obosit să vă salut tradițional. Așa că v-am scris o frază care nu va mai apărea nicăieri. Vă spun două lucruri. Nu. Trei. Primul este că de la magazinul de unde iau pâine și consumabile în fiecare zi, doamna mi-a spus că sigur vreau și pufarine pentru că de când am scris pe blog despre pufarine, floricele și semințe, am început foarte serios cu ele. Oricum o pungă medie îmi ajunge cam 30 de minute, așa de repede e gata.

Al doilea lucru este despre un subiect delicat. Despre el am scris pe raduc.eu și este un articol despre cum se bat fetele din Vaslui și are un filmuleț de 8 minute în care un tată, mă rog, nu știu ce este, dar tată este greșit spus, își bate atât de rău fetele și le înjură și problema este că astfel de cazuri sunt cu milioanele și doar asta a ajuns pe net. Nu știu dacă imaginile sunt cutremurătoare, doar sunt reale. Doamne, nu-mi iese din cap cum se aud palmele acelui specimen de om. Și el va fi bine merci. Și fetele vor rămâne cu asta pe viață și probabil vor face ce au văzut la el.

Ultimul lucru este despre un gând de acum de a încerca o emisiune la un radio în online. Adică eu aș vrea să fac asta sau măcar o singură dată să fac asta, apoi mă retrag o perioadă în localitatea mea natală și mai vedem ce se mai întâmplă. Radio-ul se cheamă RadioIndieGen și are muzică de calitate, trupe rare și plăcute la ureche. Seară liniștită. A, și musai să vedeți imaginile cu cel care își tratează fetele ca pe niște gunoaie. La propriu. Take care.

7 thoughts on “Ploaia potrivită la locul potrivit

Lasă un răspuns

