Când îți dorești ceva ce nu se poate

I-am pus un titlu, oarecum, mincinos. Puteam la fel de bine să îl numesc: Cât de fraier sunt, de fapt, eu și cum îmi place să încerc marea cu degetul. Pe scurt, că nici eu nu pot să scriu mult, nici dumneavoastră nu aveți deloc timp de pierdut

Eu, așa cum v-am mai spus aici, am luat decizia de a face întâlnire cu colegii de liceu. Bun așa, ziceam atunci. În fine, ideea este că acum realizez că la propria mea inițiativă fix eu nu o să merg pentru că mi-am dat seama că nu am cum să rezist acolo. Adică eu nu am nimic de declarat, nimic pe numele meu, cine sunt eu și cu ce drept să ocup timpul unor oameni, probabil, importanți și foarte importanți.

Așa că, dacă mai era nevoie de vreo opoziție sau vreo chestie penibilă în viața mea, a venit și chestia asta. Acum am realizat că de ce ți-e frică de aia nu scapi. Da, mi-a fost frică de acest fapt. Acum doar s-a întâmplat. Știu că ar fi fost frumos. Dar eu nu am voie la lucruri frumoase sau lucrurile frumoase sunt interzise pentru mine.

Aș fi avut avut și lansare de Bookfest dar voi renunța  și la acest eveniment. Ar fi fost prea frumos pentru mine. E același principiu ca mai sus. Nu știu ce să vă mai urez …

4 thoughts on “Când îți dorești ceva ce nu se poate

  1. :)) M-am prăpădit de răs de la primele rânduri. Păi lângă ce fel de oameni stai dumneata de ai ajuns să te desconsideri în atâta măsură?

    • nu stiu ce sunt toti dar pe multi ii cam cunosc si pot face discutiei cu fiecare in parte, nicidecum cu toata lumea. vor intreba sigur: ba dar ce e cu viata ta si o ce o sa le zic?
      o sa dau din umeri si o sa plec ca altceva nu am ce sa fac

      • Cred că , un pic măcar, avem dorința de a ne face auziți. Nu este interesant cum lucruri mărunte, cuvinte simple, spuse de către cine trebuie, pot produce schimbări bune în societate?

        Tu ai putere în cuvânt, poți iniția diverse activități de binefacere, chestii bune.. Puterea cuvintelor este mai mare decât cea a averilor trecute pe numele nostru. Cât mai multe scrieri bune-ți doresc! Asta da avere!

      • pentru mine, pentru mine cel care nu se enervează pe lumea din jur si cauta expresii in orice lucru de pe pamant, sa scrii bine e adevaratul dumnezeu. desi imi cam neg asta mereu cand dau de greu. un idiot, ce să-mi faci
        ba da, este foarte interesant. sper sa nu am vreo pasa proasta. mi e cam frica tare de asta

Lasă un răspuns

