E bine să ai două bloguri

E bine să ai două bloguri pentru că pe unu poți fi foarte foarte personal. Oricum voiam să vă supun atenției un mesaj pe care l-am postat pe contul meu de facebook pentru ca să aveți și dumneavoastră reacție la ce spun afirm eu.

O întrebare: de ce când postează un om oarecare pe blog și blogul îl pune pe facebook, fuge toată lumea de postarea aia iar când un mare blogger postează o chestie, o aiureală, deseori, o minciună, toată lumea sare acolo să vadă, să citească, să copieze pe propriul profil învățătura marelui maestru ca să primească de acolo mir și anafură ???
Chiar atât de mare să fie diferența între ceea ce scrie unul și ceea ce scrie celălalt?
Sau nu e despre scris ?

Desigur că oamenii spun că e vorba de imagine, ceea ce știam și eu, numai că mi-aș fi dorit, ceea ce, până la urmă, e destul de firesc, ca ei să aducă și soluții. Dacă n-a fost să fie, nu e nicio problemă, aduc eu două acțiuni normale și, mai ales, perfect justificabile, cel puțin din punctul meu de vedere.

Prima dintre ele ar fi ca noi să nu mai scriem nimic nimicuța, absolut deloc, absolut nimic, curat nimic. Dar să o facem toți deodată. Care noi? Păi, noi, cei care scriem și nu se vede deloc în spate. Trebuie, mai întâi de toate, să fim siguri că asta e calea. Și mai apoi, pe cale de consecință imediată, să ne asumăm asta în mod direct.

A doua chestiune este să nu mai citim nimic din cei foarte mari care au pus mâna direct la starea rupt-n zece mii de bucăți în care se află această simulare a blogurilor. Din moment ce 12 % dintre români scriu pe bloguri și doar 50 de bloguri sau mai puțin înseamnă ceva la noi, e clar că ceva e putred aici.

Ce spuneți de ce am propus eu?

4 thoughts on “E bine să ai două bloguri

  1. sa stii ca intr-o anumita perioada mi-a trecut prin minte o astfel de idee. De ce? De o vreme am inceput sa urmaresc si eu asa zisi marii bloggeri, chiar urmaresc si cateva pagini de facebook ale lor…de multe ori constat ca se scrie intr-un mod foarte lejer, genul ala de scris: sigur ma citeste lumea orice as abera sau oricat de mult m-as lauda. Mai nou gasesc pe unde au fost fiecare, evenimente, zgomot si mai deloc despre ce ar insemna scrisul pe un blog (asta fara a fii invidios). Desigur ce cuvant am eu de spus fata de ei care sunt ca un fel de „entitate”?…de la o vreme am ajuns la o saturatie fata de acel gen de articole si incet, incet aflu dedesubturi ale acelor bloggeri…preconizez o razvratire din partea mea chiar astazi daca imi iese pronosticul la o anumita campanie organizata de unii dintre acestia😀
    P.S. la un moment dat intri pe aceste bloguri sa vezi de ce au un anumit succes, si de multe ori te intrebi, de ce? in dreptul blogosferei cinefile pot raspunde de ce: daca si eu as organiza concursuri saptamanal cu bilete la cinema si as fi afiliat al cinematografelor asa avea si eu cititori de genul: „unde e concursul?” :))

  2. Blogurile „mari” au fost și ele „mici”. Acum depinde de fiecare blogger în ce se bagă, de voie sau de nevoie. Ca și în politică, și aici sunt bresle, relații, chestii și trestii.🙂

    • da, e adevarat, doar pe asta poti avansa sau nu. de cele mai multe ori, nimeni nu va imparti cu tine ceea ce stie sau sa ti sum cum se face doar ca mereu va pretinde asta

Lasă un răspuns

