De ce-ți dau oamenii share

de ce-ți dau oameni shareDumneavoastră ați înțeles vreodată pe ce principiu iau oameni postarea ta sau articolul scris de tine și îl pun la ei pe perete, la ei în casă, cum ar veni. Adică ce contează la ce ai scris sau desenat sau pozat încât să convingă un om sau o mie de oameni că ce ai pus tu merită să fie văzut de oamenii care intră în casa lor.

Dacă ai un picuț de imagine publică, în mintea oamenilor e ideea că le faci o favoare prin faptul că pot pune la liber, adică pe moca, dat fiind că mai simpluț e mai drăguț, ce ai scris tu. desenat/ pozat. Adică ei ar vrea de fapt să te fure, să ia din imagine, să ia ceva, la dracu, orice, da numai să ia. Asta e adevărul sau, mă rog, o bucată din el. Adică ei nu știu ce fac dar tot vor să se aleagă cu ceva.

Nu, nu se ia nimic prin punerea lui Tache de parcă s-a luminat noaptea când scrie o mizerie. Altceva să vă mai întreb: de ce credeți că oamenii care alcătuiesc diferite tipuri de turme sociale nu-și dau seama pe ce lume trăiesc? Adică e ok să vrei să-ți faci imagine prin furt dar aici e excepția de la regula conform căreia hoț pe hoț nu se fură.

În altă ordine de idei, cei mai vizibili postaci din românica sunt, cum logic e doar pe plaiurile minunat mioritice, cei care fură al dracu de mult. Băi, fură tot. Dar nu se fură între ei ca nu cumva să-și facă nasole unu altuia în cerculețul său și să fie nevoie să-și împartă din miile de fani. Și pe această cale, vă pun ultima frază din acest articol: dacă ești fanul postărilor lui Teo cu Trandafir, oare ce e în capul tău? Sau cum te pui seara la somn? Sau cum te îmbraci dimineața fără să stai cu furăciunea în față. Cât de mult se apropie imaginea publică de social media de noțiunea expresiei simple a fura ? Cu bine

22 thoughts on “De ce-ți dau oamenii share

      • Poptamas, altul! Nu-i mai urmaresc pe astia…ce sa faci, asa-i interpretat fb in ziua de azi. Le este greu sa-si exprime ei sentimentele, traile, e mai usor sa-i share-uiasca pe Pop and co. Nu trebuie sa-si mai puna mintea la contributie.

  1. Si totusi…ce are toata lumea cu Poptamas asta? Credeti ca lumea se uita neaparat ca e pusa de el chestia aia scrisa, sau scrisa de el? Daca omul se regaseste in acele cuvinte si crede in acele vorbe simte pur si simplu nevoia sa disctribuie acea postare. Cu ce l-ar deranja ca sunt scrise de Poptamas sau de un altul? Si mai ales cu ce-i deranjeaza asta pe cei din jur? Sunt pur si simplu niste simtiri si trairi in care omul se regaseste, atata tot. Ce credeti ca ei se gandesc ca vai ii facem fundul mare lu’ Poptamas pentru ca-i share-uim postarile? Sunt convinsa ca nu!🙂

    • mai scru si alții, eterni anonimi, nici naiba nu ii pune pe tava de share
      oamenii ii dau in pr rand share lui si apoi chestiei furate de el. poptamas fura.

      • Normal ca doar nimeni nu a sustinut ca sunt scrise de el. Dar si altii fura la fel, nu? Atunci de ce-i dau lui share si like mai mult? Pur si simplu, nu? Ce motive ar avea? eu nu cred ca omul sta sa citeasca de cine e share-uita treaba aia neaprat, ii da pur si simplu like ca-i place cum suna…

  2. eu obișnuiesc să au share la chestii care îmi plac sau la ceea ce scriu bloggerii din jurul meu, pe care sper să-i ajut astfel. nu dau share la idioțeniile poptămășuiste, la chestii politice și la prostii scrise în doi peri.
    și nu citesc a-listeri.

    • doamne că bine a fost sa citesc ca nu citiți.
      aprp de asta, acu stu de ce ii citesc toti: pt ca vor sa le fure subiectele alea inventate (platite, da tot mintite)

      • măcar de ar fi subiecte care chiar vorbesc despre om, despre ceva, că le pasă ori că fac ceva…
        cum știi, eu sunt un blogger mic și așa vreau să rămân. ce să caut eu printre specialiști pentru care omenia nu (mai) există?🙂

      • lucrez zi de zi cu cifre și procente. dar ca economist, eu îmi amintesc perfect prima lecție din facultate, aceea despre capitaluri în care un profesor bătrân ne-a spus că cel mai important capital va fi mereu, întotdeauna, oricum am lua-o, cel uman.🙂
        nu m-aș cruci, dar i-aș putea încurca la o discuție, cred.🙂

      • da, asta e de vazut sau ar fi de vazut. altceva: e o chestie oarecum bunicia la cei mcare fac blogging cu adevarat ca nu fac blogmeeturi adica minciuni umflate ca sa creada si ei ca : ba, eu chiar am blog și mă citește cineva

      • hai la un blogmeet brașovean să vezi cum se adună și se susțin bloggerii mici în proiectele locale! fără calcule….🙂 doar oameni!

      • eu nu am făcut unul la mine. mi-e teama de intalniri de astea. v-am spus aici pe blog că nu o să merg nici la întalnirea de liceu pe care au am făcut-o🙂

Lasă un răspuns

