Ce te mai bucura în viață

Am vrut să vă scriu despre cafea la ibric sau cafea la filtru. Am zis apoi că este o foarte prostie și aș consuma timpul și tastele în zadar. M-am oprit. Am vrut să vă întreb cum este să călătorești, cum este sa-ți pui la propriu toate grijile într-un bagaj de mână și să te duci departe. Atât. Doar departe. Mă întreb dacă și asta nu este cumva o metaforă.

Ați auzit de Blastings News? Ce părere aveți de ei? Este ortodox, merită, este riscul prea mare. Ei cer ca pentru a-ți face o plată să introduci și cnp-ul și eu zău că nu am deslușit asta deloc deloc. Adică de ce? Eu am primit bani mereu fără cnp. Doar cu datele bancare și numele. Nu-mi inspiră deloc încredere.

Deși oricum știu că va trebui să fac și asta. Deocamdată nu pot să încep să scriu pentru că am starea aia. Nu știu niciodată cât mă va ține și asta e o frustrare care tot crește precum o buruiană nedorită. Și e și foarte greu de tăiat. Și eu prea bătrân ca să mai văd de unde s-o tai.

Mă repet cu Blastings News. Ce știți despre ei? Cunoașteți pe cineva care face asta deja. Dacă da, e de bine un contact sau un mod prin care să am o discuție cu respectivul. Desigur că există și varianta în care citiți doar titlul de aici și plecați mai departe. Da, ziua e lungă, se prea poate asta. Să reveniți e cel mai greu. Cu bine

37 de gânduri despre &8222;Ce te mai bucura în viață&8221;

      • pentru tine în primul rând, pentru că vorbele se cer la lumină. Înmuguresc și au nevoie să înflorească pe hârtia mai mult sau mai puțin virtuală. Dacă le lași în tine devin gălăgioase… Apoi pentru mine, pentru el, pentru ea, pentru noi, voi, ei, ele… pentru cine are dorința și pofta și nevoia în secunda aceea de cuvintele tale.

      • nu știu dacă mai scriu ceva pt mine sau dacă aș mai face ceva(orice) pt mine. oricum văd că oamenii de aici ies pur și simplu când starea mea nu e bună

      • acum exprim in cuvinte mai putin dar cu fiecare experienta, cu fiecare zi, sunt tot tot mai supărat pe mine si mereu am mai multe motive clare

      • Trebuie. Nu se poate altfel. E singura ușă azi, acum.
        Dacă simți presiune, dacă nu mai ai răbdare de răbdare, uită de ea.
        Proiectează pe „mâine” negativismul, supărarea. Azi ia o pauză. și fă ceea ce crezi că ți-ar face plăcere. Răsfață-te. Ieșit din casă. Fă ceva ce de obicei nu faci. Fii extrem de activ azi. Dacă nu-ți vine o altă idee fă o plimbare cât te țin picioarele, și lasă gândurile libere. Azi ieși din rutina ta obișnuită. Obosește-ți corpul cât poți de mult. Nu te gândi la mâine.

      • e ușor de zis, așa aș zice și eu altcuiva. dar când ești în sit asta, de fapt nu poți să faci nimic din ce e mai sus. nu poți face nimic din ce-ți place pt că de fapt nu-ți mai place nimic. și orice ai face nu-ți mai iese și basta.

      • Ai dreptate. Cel mai ușor e să dai sfaturi. Dar știi de ce? Pentru că atunci când dai sfaturi te detașezi și ești obiectiv. Eu ți-am dat ideea ce să faci, pentru că bănuiam răspunsul. Scopul tău de azi să fie oboseala. Nu are cum să nu-ți iasă. Nu uita, trebuie să trăiești fiecare zi separat. Nu contează ce-a fost ieri și ce va fi mâine.

      • nu prea merge pt ca nu ai cum să-ți scoți din sistem că ce a fost azi va fi și mâine. nu ai cum și basta. cum să o trăiești separat dacă fiecare zi e la fel ?!

      • pai pe nu il stiu din ce mi s-a intamplat, din ce mi-au spus cei din viata mea și, fireste, din ce mi se intampla fix fix acum

      • De asta trebuie să-l detașezi pe azi de celelalte zile. Lași NU-ul și experiențele negative în trecut.
        Azi iei o pauză de NU, chiar uiți cum se articulează.
        Azi e DA.
        Nu știi ce va fi mâine, nu te interesează, tu cu azi operez.
        Eu îți propun să experimentezi o zi de genul acesta când te vei simți pregătit. Pentru o rupere de rutina obișnuit-cenușie ai nevoie de un pic de curaj, de un pic de avânt. Poate azi nu e acel azi, poate ești foarte obosit și cu armele la pământ. Eu îți pot spune că se poate și sper să încerci acest lucru. Dar vei simți tu asta, vei simți momentul, indiferent de ceea ce spun cei din jurul tău, reali or virtuali. 🙂

      • cred ca toti din jurul meu sunt virtuali, eera bine daca cineva ar fi fost real. dar nu e despre asta, e despre soluții și chesti mari, despre viata, bani și șanse sau de fapt despre lipsa tuturor. m am gandit si eu la o zi de asta, dar eu nu pot nici macar zece min sa nu ma gandesc la ale mele, cum sa stau o zi
        si daca o stau, va fi o minciuna, pt ca ziua urmatoare va fi ca cea de acum doua zile, nu s a schimbat nimic

      • Toate se rezolvă, doar că trebuie să începi dintr-un punct. Sunt prea multe adunate, toate par lipsite de culoare acum. Variante se găsesc mereu, dar ți-am spus, privește în jurul tău. Poate e prea mult virtual? O doză zdravănă de realitate, o nouă persoană, sau vechi prieteni… Și fără să te gândești că… dacă….? Fără proiecții negative. 🙂
        ȘI fără a sta ziua respectivă, dimpotrivă, trebuie să fii activ, foarte activ, dar altfel decât de obicei.
        Soluțiile sunt la tine în buzunar. Nu-ți vine să crezi, dar așa este. 🙂

      • jur ca la mine in buzunar este doar praf si nimic mai mult. as vrea sa fie s vrea cu disperare sa fie acolo
        dar nu e asa…
        realitatea e dura cea mai dura ma bate mereu de mi suna apa in cap la propriu sau vocile

    • tabloidul e mana celor care scriu. pt noi nu sunt soluții, nu au fost niciodată așa că da, orice mică chestie este mai bună decât deloc. ce crezi că eu vreau să fiu preș de șters pe jos? nu, nu vreau
      dar alte soluții nu sunt

  1. Citindu-ti articolul ,am aflat si eu despre Blasting news. Habar nu aveam de ei. Din acest motiv nu pot sa am o opinie cat de cat corecta despre ei.
    Si eu am de multe ori starea aia in care as pleca departe cu orice altceva in bagaj , dar nu griji. Sau le-as uita acolo departe departe. Undeva de unde sa nu ma mai ajunga si sa nu le mai simt.
    Scrie pentru tine, pentru sufletul tau care se umple de cuvinte ce se vor decatusate.
    Si apropos pot sa nu fiu deacord cu formularea ” Și eu prea bătrân ca să mai văd de unde s-o tai.”?. Nu esti batran. Poate ca viata prin incercarile ei te face sa spui asta, habar nu am, dar am invatat din experientele mele, ca avem capacitatea de a ne recladi iar si iar. Iar cei dragi ne fac sa fim tineri. Si oamenii in care credem.
    Sper ca nu te-am plictisit cu aceste idei ale mele.

    • nuuuuu
      am citit de trei ori. eu citesc mai mult decât răspund. mi-e mai greu să răspund.
      ca toate să fie bine, am nevoie de soluții, nu de speranțe

    • eu zic ca e nevoie de mai mult, e nevoie de acel ceva, de compoziția a naiba de rara dintre pasiune munca familie lipite de încrederea că va fi bine cândva și pt noi, in general, zic
      multumesc frumos

Lasă un răspuns

