Articol de noapte pe RaduC.eu

Da, voiam să vă spun atenției subiectul pe care l-am scris pe repede înainte pe Blogul lui RaduC despre Mega Mall și despre cât de mult e nociv acest nou mall, care e la fel ca toate celelalte, doar că mai mare și mai otrăvitor la adresa noastră, a celor care ne mai temem pentru ziua de mâine și tot a noastră, a celor care ne mai gândim că zilele au nevoie de cumpătare și de raționamente sănătoase.

Pentru mine Mega Mall este o insultă mare după cum am scris și pe blog. Acolo veți găsi mai multe. Dar aici vă las întrebarea: de ce e o insultă Mega Mall pentru noi toți? Iar dacă credeți că nu e insultă, luați multe multe pietre în buzunare și haideți la aruncat cu ele, căci pe subiectul asta am de gând să utilizez toată ne-simpatia pe care am dobândit-o pentru firmele austriece care profită de noi.

Mega Mall este o insultă uriașă poate fi citit la mine pe blogul un pic altfel. Și dacă aveți ceva sugestii pentru blogul acela. Mi-ar fi de mare ajutor orice sugestie. Vă mulțumesc frumos

Lasă un răspuns

