Te Iubesc Fără Să Gândesc

Vocea ta nu e nici caldă, nici neapărat frumoasă, nici calmă, nici aburindă. Vocea ta e o dependență. Prefer vocea ta în locul zilei. Fac o pauză de câteva ore în care mă mint că nu-ți aud vocea. O fac mereu cu același succes ipocrit. Mi se întâmplă din nou ca să nu mai pot scrie și nici măcar să mai am forța și curajul de a vorbi cu cineva

În ură am identitatea, printre pietre de noroc sunt mai multe vorbe mari, am ucis un om de neatins. Doar un gram de grame pure s-au pus în valoare când m-am judecat și mi-am dat singur o sentință, cum zice Valentin pe notele alea ucigătoare de pian. Și câte din astea mai sunt de spus, de scris.

Dar afară trebuie să ai sume ca să faci sume, nu mai e demult timp să scrii dume și eu oricum am fost mereu trist, suflet de trist, noaptea vesel, ziua trist. Noaptea dorm ca să mă ascund și pe coridor nu mai sunt voci. Vezi, eu te iubesc, eu iubesc să-ți scriu când nu răspunzi. Când nu răspunzi m-ai înțeles dar e normal să doară pentru că rece e carnea care ascunde ura.

Oricum nu am înțeles de ce m-ai trimis după bani dacă era clar că eram introvertit și că o să mă pierd în abis și o să rămână doar el când o să vii să mă vezi. Chiar: de câte ori că m-am întrebat dacă o să vii să mă vezi. Sau nu pe mine. Să vezi cum  a murit scrisul. Sau crezi că el nu e dual când îi scriu. Ai înțeles prea puține, hai să schimbăm confuzia pe bani între femei pe mașini. Acolo e lumină. Ce să cauți în întunericul ăsta? Oricum nu sunt așa multe cuvinte cât să faci un castel de nisip în care să-ți aduci prietenii cu zâmbete ca să-mi vadă execuția în direct.

5 gânduri despre &8222;Te Iubesc Fără Să Gândesc&8221;

Lasă un răspuns

