Jos labele de pe poezie

Am ales  acest titlu pentru că nu mai suport să îi văd pe toți cum își invită prietenii pe bani publici să se mândrească cu faptul că sunt poeți. M-am săturat să îi văd și sî aud despre ei, drept pentru care am pus o reacție pe profilul meu facebook, reacție pe care o voi reda întocmai în cele ce urmează. Sper ca, în cazul în care sunteți de acord cu mine, să îmi susțineți efortul. Sau să ziceți: da bă ai dreptate. Sau să dați cu pietre, firește, dacă asta vi se pare că este cea mai bună cale și cea mai ușoară.

Mesajul meu pentru oamenii din poezia publică:
Iar vă invitați între voi la festivaluri publice de parcă ar fi a voastră poezia și de parcă ați avea drept de viață și de moarte asupra ei.
În mod normal, în loc de voi ar fi fost dumneavoastră, dar nici ce faceți voi nu e normal, așa că reacția mea e doar prea blândă!

9 gânduri despre &8222;Jos labele de pe poezie&8221;

  1. O reacție absolut ininutilă. Şi mai mult, dacă v-aş întreba ce este poezia, nu sunt convinsă că ați avea un răspuns corect. Aş propune ca fiecare să-şi vadă lungul nasului.

  2. Radule, pune gramatica lb. române în drepturile ei, la primul paragraf…
    Pe urmă sunt de acord cu tine.
    ”Jos labele de pe tastatură, voi, care credeți că scrieți!”
    Ăsta era titlul corect.
    Uniunea Scriitorilor Români înglobează membri care s-au autopublicat, în propria lor editură-tipografie, cu îngălări de limbă română și cu texte mediocre, ca să nu zic detestabile.
    Am citit pe net fragmente din romane de dragoste semnate de niște duduci care aveau PFA de editor și tipograf, Cu virgulă între subiect și predicat și cu un singur ”n” la ”înnodat… Bine, duduia în discuție era o inventatoare de cuvinte – îngâtuiut -, de pildă,,. 🙂

    Concluzie: te cramponezi în DEGEABA.

    • ce organsism și asta, ce eroare de organism, ce tampenie, ce oameni în el.
      da, mai bine mă potolesc, e destul pt fiecare, mă apuc de crescut porumbei.
      e bine, nu?

  3. E bine că poezia trezește orgolii. E bine că, în ciuda faptului că atâția și atâția oameni se ocupă cu așa ceva (scris, mai puțin citit de poezii), poezia -oricum ar fi ea- este încă valorizată. Când scrii, simți că ești, că te-ai ridicat din amorf și tautologic. Unii nu te vor crede, sunt oare vinovați? Putem să ne și certăm de la poezie. Dacă nu, ne rămân banii, politica și fotbalul.

    • cred ca putem cu siguranta. sunt orgolii mari de tot, sunt, asa cum cineva spunea, orgolii pe burta goală, deși e clar că dacă nu e așa pt ca altfel nu ar fi zbaterea asta

Lasă un răspuns

