Sunt nebun cu acte

Cred că e foarte ușor să treci în partea cealaltă. Acum îi înțeleg pe toți. Doamne, cât de ușor poate fi. Oamenii sunt fascinanți, mai ales când se retrag pentru că adevărurile tale le dau lor nesiguranța că, poate, nu e totul roz și că, pe la colțuri, ceva e chiar putred în existența asta. Am văzut că pun multe lucruri pe profilul de facebook. De acum nu voi mai pune. Orice chestie o voi pune pe pagină, iar pe profil va rămâne doar blogul. Apropo de blogul cel nou, vreau să știți că este în moarte clinică, am numai idei cretine de articole, scrisul e tâmpit și nu trezește niciun interes. Am scris acum despre Eurovision dar nu știu de ce am făcut-o, nu știu de ce am mai scris. E destul de clar că nu are nicio șansă. Îl mai las câteva zile. Și apoi îl rup.

Mă gândeam astăzi cum ar fi să vină seara și să iau o bere mică în mână și să mă uit la film bun și să nu-mi mai pese de a doua zi. Să nu-mi pese dacă mai am bani, să știu că am un loc de muncă, să știu că am bani de chirie și că nu voi rămâne fără bani pentru un timp. Cred că, de fapt, mă gândeam cum ar fi să trăiesc măcar pentru o seară? Adică să încetez cu toate grijile, cu toate ne-stările, cu toate vocile din cap, cu toate calculele. Cum ar fi să mă întind pe spate și să închid lumea în mine și să nu-mi ma doresc ce-mi doresc de obicei.

Cum ar fi?

4 gânduri despre &8222;Sunt nebun cu acte&8221;

Lasă un răspuns

