Alocație dublă

Bună seara. Este mare agitație în piață pentru suportul populist de care vor beneficia guvernanții  pentru că au acceptat, din greșeală, firește, așa cum se fac toate lucrurile bune într-o civilizată, să dubleze alocația. 84 de lei vor fi acum pe lună, o sumă pentru care nimeni nu e dispus să facă nimic. O sumă de un ridicol colosal, unul pe care, din lipsă de timp și de forță, pentru alte griji, nu l-am mai pus printre obiceiurile zilnice. Este mai clar că niciodată că cei mici nu valorează nimic. Poate că e supărător să spui asta, dar nu este nimic altceva decât blestematul de adevăr. Așa este el, prea usturător, palid pe obraji, apus, sfârșit, înghețat.

Pe blogul cel nou am tratat acest subiect pe la ora 14:30, cu o jumătate de oră înainte să se dea votul final, anticipând că se va produce asta, cu o majoritate importantă. Articolul se numește Dublarea alocațiilor este al dracu de necesară. Aveți și un exemplu pertinent despre cât de repede s-ar putea acoperi acești bani. O să vedeți acolo. Mulțumesc.

Despre mine. Sunt la al doilea antinevralgic, mă gândeam spre dimineață că astăzi voi uita de una, de alta, dar, ca de obicei, n-a fost să fie. Acum am puțină forță, cinci minute după ceas îmi este frig, cinci minute după ceas îmi este cald. Cred că durerea sau amorțeală de cap se simte îngrijorător de cald. Mi-e dor. Mi-e dor să scriu curat, albastru, vioi, mi-e dor să creez o stare de acceptare prin scris. Sper că și scrisului îi este măcar puțin dor de mine. Discutăm despre alocația dublă. Cred că este necesar. Vă mulțumesc

5 gânduri despre &8222;Alocație dublă&8221;

    • stiu ca suntem suficient de multi si, totodata, saraci pt a face orice spun ei. nu ne mai luptam demult pt noi. mai luptam doar putin contra lor, da chiar putin

  1. Știi, oricât de necesari ar fi banii, mai ales când ai copii, știrea nu a produs ravagii în sufletul meu de mama. Ce mi-e 42, ce mi-e 84… Mă ajută asta să dorm mai liniștită? S-o creadă ei! Tot umblu încercănată de griji și gânduri. Aștia își bat joc, cum au mai făcut-o. Noi răbdăm ca proștii, la fel, cum am mai făcut-o…nimic nou…decât 3 ciorbe în plus.

Lasă un răspuns

