Ne certăm ca să vorbim

Da, știu, e sâmbătă și românul istovit de atâta muncă abia așteaptă să evadeze. Unii au dreptate totală, alții doar iau o pauză pentru a sta, dar pauza e tot de la stat. Voiam să vă spun ce spunea N.A. pe o lecție de viață și anume faptul că ne plimbăm de cele mai multe ori hai-hui pentru că ne doare ceva și nu are cine să ne asculte. Și știu direct de pe pielea mea bătută de vântul atâtor călătorii solitare. Și m-am gândit că poate . . .

Și apoi, cum bine zice tot N.A., ne punem să vorbim și facem tot ce ne stă în putință ca să ne certăm. Da, așa suntem, așa facem, compromisuri pe care nu le-am înțeles niciodată grăbiți să mergem la străini să le spălăm vasele. Da, oameni, zici, români, te uiți prin buzunare și îți dai seama că toate acele compromisuri sunt ca o joacă în nisip al unui zâmbet de copil care nu știe mai multe și mai multe decât are nevoie.

Știu că ați înțeles că altfel nu erați pe aici. Nu erați aici în sâmbăta de afară. Nu erați… Și mi-am dat seama că mai închid niște uși care au fost dintotdeauna păzite de umbre…

Lasă un răspuns

