La final te duci dracu

Acest post este pentru de pe facebook pe care nu o cunosc și nici nu mi-aș dori vreodată care a spus că viața e un cadou. Nu îi mai dedic nici cuvinte, nici muzici. Prefer să știe de la mine că vreau să-și bage cadoul în dos și că orice ar vinde prin afirmația domniei sale, eu nu cumpăr.

Mă gândeam eu să vă întreb cândva dacă nu vedeți o problemă și în altă parte decât în mintea unui om care începe să-și roage zilele să se ducă foarte frumos la dracu. Adică, am înțeles, omul acela este vinovat pentru că a ajuns acolo. Dar, de fapt, de ce să nu ajungă? Dar poate că nu este doar el vinovat. Adică, după un timp, trebuie să fie și altcineva vinovat, trebuie să fie mulți oameni vinovați și multe lucruri plus întâmplările create/urzite de oameni prin atenta grijă a lucrurilor.

Nu mai ajung de data asta până în extrema cealaltă încât să îi șterg de pe facebook pe cei care pun chestii precum: Vai, ce minunată e viața sau Vai, viața trebuie iubită. De data asta, dau doar nu mai vreau să văd de la persoană respectivă ceea ce postează. Cum să îi cred eu când eu cred că mulți dintre cei cu viața atât de iubită mint de îngheață apele, fură de sting și sunt, în mare măsură ipocriți. Și defectul meu de astăzi, pe lângă cele 999 de defecte, pe care îl afirm cu litere mari este că nu suport oamenii care practică toată ziua IPOCRIZIA. Cu bine.

14 gânduri despre &8222;La final te duci dracu&8221;

  1. Cadou? Ar trebui sa aiba posibilitatea de returnare. Sper sa nu ajung niciodata sa fiu ipocrita cu mine insami, prefer sa fiu pesimista pana in maduva oaselor, decat sa ma mint cu texte de genul. Asa macar imi raman mie certitudine, singura pe care o am de multe ori.

    • de prea multe ori e singura certitudine si cea mai buna parere e aceea pe care ti o faci singur si in care crezi si pe care stii ca orice ai fce nu ai cum sa o contrazici pt ca e a ta

  2. Chestia asta cu „viața e frumoasă” e ca și cu ‘sunt mândru de țara mea”(stare postată doar pe 1 decembrie în rest își urăsc țara). Viața e minunata doar in rarele momente in care se întâmplă ceva deosebit. In restul timpului ne cam înjuram viața.

    • O FACEM pt ca ne dă așa de multe motive si e chiar greu sa te abții si e usor usor sa fii ipocrit. de asta i am dedicat acest text doamnei cu viața în cadou

  3. Radu, flegmele astea cu viața e frumoasă, e un dar, e pe dracu și pe lacu, sunt niște vomitișuri de minți derdeluș.;Mai bine poze cu pisicuți. Dar, dacă stai pe FB, ți le asumi. În detrimentul vieții reale, care se scurge la discreția clepsidrei fiecăruia.

    • atat de real. da, fb provoaca astea. vreau sa ma departez ca oricum nu mi aduce decat f putin si stiu sa mi iau info din alte chesti, stiu sa folosesc ins si finzoom pt mine deci fb nu mi aduce nimic. viata reala zboara ca dracu, desi cateodata zic: dar cat dracu mai dureaza tampenia asta de viata?

Lasă un răspuns

