Pe ce lume trăiesc oamenii

Pe Răzvan Anghelescu îl știți mulți. Eu am vorbit ocazional despre el, am arătat ocazional ce face. El face materiale pentru starea nației de la tvr, despre care multe aș mai spune eu. Există o singură afirmație pe care vreau s-o luați în foarte serios: nu e nevoie să fabrice nimic în ceea ce ați văzut la vox populi, e nevoie doar să rămână în românia.

Tot ceea ce vedeți este o realitate. În timp ce românii vorbesc despre start-up-uri finanțate din fonduri de investiții sau din bani europeni, oamenii de la Găești de data asta sunt așa cum îi vedeți. Sunt reali și noi îi cunoaștem. Da, orașul Găești este la 12 km de mine, deci, cumva, orașul meu. Sau măcar zona mea. Aș putea spune că Răzvan și Vax Populi au ajuns în zona mea. Ce părere aveți despre asta?

13 gânduri despre &8222;Pe ce lume trăiesc oamenii&8221;

  1. Da. Efectul acestor filmulețe în zona mea este întărirea convingerii că ”sudiștii” sunt proști, iar ”noi” deștepți.

    Amigo, să scrii totuși România cu R mare, cum ai învățat la școală.

      • v-am făcut eu fraier cumva ca să mă faceți pe mine așa?
        acceptați realtatea, nu mai vorbiți din cărți, viața fiecăruia este diferită. a mea este un dezastru. mă bucur că a dvs nu este așa.

      • Nu, nu m-ai făcut ”fraier”. Din partea mea a fost o ofensă, dar nu gratuită. Poate ar trebui să respecți mai mult ceea ce vezi în jurul tău.

      • eu mai fac cateodata si greseli sau nu observ ce ar trebui, e drept, n-am scuza. atat ma duce capul. daca e ceva ce ar trebui sa respect din jurul meu sau daca credeti ca nu îi respect suficient pe oamenii din jur, scrieti. va ascult cu drag.
        la fel daca e vorba si de altceva pe care nu-l vad, spuneți aici

Lasă un răspuns

