Hannibal sezonul 3

Este o image atât de frumoasă care îl anunță pe domnul Hannibal la puterea a treia că nu am cum să nu o pun și aici. Și am scris și un articolaș pe blogul celălalt cu toate informațiile pe care le cunosc despre asta, așa cum știu, atât cât știu. L-am numit Hannibal sezonul 3 în 67 de țări. Cred că este foarte bun, nemaipomenit de bun. Eu, din calitatea mea de amator de filme cu diplomă la mână, spun că este la fel de intens ca Twin Peaks. Ce spuneți?

hannibal sezonul 3 in 67 de tari

2 gânduri despre &8222;Hannibal sezonul 3&8221;

  1. Ooo da!!! abia astept sa vad unde ne duce al treilea sezon, in locuri tenebroase si misterioase, eu l-as compara putintel cu True Detectives pentru cadrele din natura, simbolismul crimelor si cautarea raspunsurilor😀

Lasă un răspuns

