Inima mea e oarbă da are puncte de vedere

Inima mea e oarbă dar are puncte de vedere era despre altceva. Acum e despre ziua mea. Nu mai am voie să spun cât îmi este de rău pentru că mi se spune că mă alint. Ce ironie. Să spui adevărul și să spună cei din jur că faci asta ca să capeți atenție de parcă le-aș fi cerut ceva vreodată. Nu le-am cerut nici să mă aprecieze, nici să-mi citească blogurile, dar pe cealaltă parte nici nu am vrut să scriu chestii abjecte pe bloguri ca să nu îi supăr pe oamenii serioși. Dar ei oricum sunt amestecați.

Ziua asta a fost mai dură decât de obicei. Nici un gând bun, nicio șansă de mâine, niciun reper. Ziua asta a fost așa de rea. Desigur mâine va fi doar mai rău. Poimâine va fi și mai rău. Pentru mine e prea târziu. Cred că a fost mereu dar nu știu de ce dracu m-am mințit eu. Ce ipocrit.

19 gânduri despre &8222;Inima mea e oarbă da are puncte de vedere&8221;

      • Nu. Îți zic din experiență. Și am vrut să-ți transmit un gând bun. Nu cred că mâine nu o să ai măcar un lucru mic, mic, de care să te bucuri. Și când te scufunzi în gândurile negre, adu-ți aminte de acel lucru, mic, mic. Hai, curaj!

      • Eu, când eram ca tine, visam la iubire. La multă iubire. Am plâns râuri de lacrimi până am găsit-o. Dar am găsit-o. Nici măcar o secundă nu m-am gândit că nu o voi găsi. Zâmbeam pentru un cățel. Pentru un vis. Care s-a îndeplinit. Acum parcă nici nu realizez că trăiesc acel vis. Și mai zâmbeam pentru tatăl meu. Pentru că l-am făcut mândru de mine. Ce zici, încerci și tu?

      • de curand tata m-a facut prost cam o ora fara intrerupere. plus alte chestii, nu mai zic
        nu e vb de iubire, e vorba de bani si loc de munca. de asta a fost vorba mereu. nici cand am de munca nu s altfel, muncesc sau scriu ca sa traiesc, nimic altceva

      • Imi pare rău. Dar să știi că tot efortul tău nu e degeaba. Într-o zi se va întâmpla ceva frumos. Ai să vezi. Nimic nu e întâmplător. Focusează-te pe ce îți aduce chiar și cea mai mică bucurie sau plăcere. Și construiește în jurul ei. Restul ignoră. E cel mai bun sfat pe care ți-l pot da. Crede-mă, nici mie nu mi-a fost ușor. Dar acum mi-e bine.

      • iti spun sincer, asta pt ca mi e usor s-o fac, pt ca nu stii cine sunt, deci, iti spun sincer ca nimic da nimicuț nu-mi mai aduce nici măcar ideea de bucurie. eu nu pot ignora lucruri din domeniul social, medical, legi, chestii, citesc ca fraieru chestii ce nu mi vor aduce nimic.
        dar zau ca nu gasesc bucurie in nimic

      • Ești culmea. Ce-o să faci la 40? Depresie? Mi-aș dori să mai am vârsta ta. Îți apreciez sinceritatea. Cu vârsta, o s-o cam pierzi. :)) îți dau temă: te gândești la ce îți făcea plăcere, îmi scrii pe mail și-ți spun un secret. Mailul îl găsești la Contact.

      • mi l poti spune si aici, eu nu am retineri.
        nu ajung la 40, amandoi stim asta si toti care ma stiu, desi nu accepta asta. imi facea placere sa cred ca imi pot gasi un rost, ca cineva da doi bani pe mine si mi da acolo ceva de facut ca sa pot sa exist
        p.s. am scris un articol de multumire pt cineva. stiu ca nu prea mi-a iesit, dar atat am putut (in timp ce comentam aici)
        http://www.raduc.eu/reviro-are-maini-de-om/

  1. Se pare că suntem într-o perioadă de frust general. Nu știu dacă te încurajează ce-ți spun. Pare să fie o perioadă în care nimic nu se mișcă, parcă toate destinele stau pe loc și așteaptă ceva. Ce? Habar nu am. Privesc în jur și văd mulți oameni frustrați, nemulțumiți, dăm din mâini și din picioare și parcă tot pe loc stăm. Unii se descurcă mai bine cu aceste situații (poate și din lunga experiență), altora le este mai greu. Nu rămâne așa. O fi bine. (Sper) 🙂

  2. Nu stiu ce s-a intamplat. Nici nu vreau sa par omul care stie prin ce treci. Pentru ca nu am nici dreptul asta si nicinu am de unde sa stiu. Am avut si eu zile in care lumea parea ca se prabuseste. In care ma intrebam de ce ? Si ce menire am eu? Sunt intrebari la care inca am impresia ca trebuie sa mai caut raspunsul. Eu din anumite motive nu am un job. Si stiu cum iti trece timpul, Dar am cautat mereu o motivatie de a gasi partea senina. Si crede-ma ca au fost zile cu multi nori si unii chiar foarte amenintatori, Nu e prea tarziu pentru un zambet. Poezia e refugiul tau, e modul tau de a spune cu sufletul ce ai in minte.

Lasă un răspuns

