Noi urâm

Vorbim mult
și nu mai facem nimic
și pentru asta
ne rămâne doar timp să ne urăm
între noi
să îi urâm pe toți
să ne urâm când nu-i urâm în mod egal
la final urâm să ne urască cineva
și nimeni nu mai intră în jocul ăsta
pentru că știu că noi urâm cu credință
între asta
vorbim mult
și nu mai facem nimic

4 gânduri despre &8222;Noi urâm&8221;

  1. Ura e un combustibil excelent pentru a începe ziua. Cred că ți-am mai spus.
    Mi-e teamă că ești, de multă vreme, într-o depresie nu artistică, ci medicală.
    Când un om de 25 de ani scrie că nu va apuca 40, fără să aibă o boală incurabilă. aici e o problemă care se rezolvă sau măcar se încearcă la psiholog. Poate chiar la psihiatru.
    Când nu gestionezi o criză, angașezi pe cineva să te scoată din rahat. Pare destul de simplu, nu?🙂

    p.s.: dar mai bine ca tine, decât ca fata veselă. Doamne ferește!…

    • stiu ca sunt intr-una medicala, am trecut peste faza de negare
      da, dar nu e ca și cum mi-aș permite să angajez, și dacă mi-aș permite cred că aș ezita
      da, mai bine ură sinceră, la fata nouă nu știu exact despre ce este vorba

      • Fugi de subiect cu o metaforă!
        În psihoterapie e cu întrebare ș răspuns. Cât costă chilu de cartofi? Nu știu, doi lei, douăzeci de lei. SIci începe munca psihoterapeutului. Dacă nu e vânzător de cartofi.

      • nu fug, in morteni locuiesc, stau pe loc
        am zis ca da, am nevoie
        am zis ca nu, nu o sa fac asta ca nu imi permit
        mai clar de atat, ce sa mai zic?

Lasă un răspuns

