Angajați oameni, nu roboți

Am și eu o intervenție scurtă la dumneavoastră. Bună seara. Mereu mi-am pus întrebarea de ce rezistă o firmă pe piață în condițiile în care concurența se naște în fiecare zi mai puternică. Și mi-am dat seama că e vorba de oameni și de modul cum se comportă firma cu ei. Și mai este o chestie de adăugat. Cred că oamenii care concep un produs, care-și împletesc nopțile și zilele ca el să fie cel mai bun, cei care au făcut din asta motivul pentru care merg la lucru în fiecare dimineață, cei care merg să descopere ceva nou în ceea ce fac în fiecare zi, nu cei care merg doar la un alt loc de muncă care își înfășoară brațele metalice în jurul lor timp de opt sau zece ore pe zi, cei care folosesc produsul pe care îl creează pentru că în el au cea mai mare încredere, sunt oamenii care determină progresul și viața companiei. ,
alcedo 1

Eu locuiesc la țara. Eu fac, la un nivel mic, agricultură. Eu știu despre produsele Alcedo pentru protecția plantelor în mod direct. Sau pe pielea mea cum aș spune eu. Ating direct aceste produse, le știu, le-am folosit. Și nu o să vă răpesc timpul să copiez câteva rânduri despre ele, să vorbim despre statistici. Vorbim despre o firmă care a ajuns la 25 de ani de activitate și este în continuă creștere. Pentru asta eu văd un singur motiv. Oamenii. Ei sunt motivul pentru care Alcedo este atât de bună. Știu că mulți dintre ei sunt, în curtea și în casa lor, agricultori și pentru asta fac cele mai bune produse pentru ca legumele și cerealele să nu fie atacate de dăunători. N-ai cum să faci un produs bun dacă nu îl folosești și tu. Dacă omul care este de bună credință, face un produs bun, are și firma de câștigat, are și el, are și familia omului respectiv. De ce? Pentru că dacă își face bine treaba, salariul său va fi pe măsură. Nu merge altfel. alcedo 2

După mine, Alcedo are de scris 25 de povești despre oamenii care lucrează în cadrul firmei în care să ne arate cum 25 de angajați și-au găsit stabilitatea economică și familială prin salariul de la Alcedo, cum viața lor și-a găsit un sens și modul cum ei ajută firma care îi ajută pe ei. Despre asta și numai despre asta trebuie să fie vorba. Orice mașinărie din lumea asta nu poate înlocui omul. Nu poate și nu poate. Și oamenii care folosesc Alcedo și oamenii de la firma Alcedo știu sau sper că știu că cei 25 de ani cărora le zâmbesc acum sunt legați direct de modul cum oamenii lucrează. Este aniversarea lor, este ziua lor. La mulți ani celor care lucrează la Alcedo și au grijă în fiecare zi ca firma să fie parte directă din agricultura din țara noastră. Vă mulțumesc.

2 gânduri despre &8222;Angajați oameni, nu roboți&8221;

Lasă un răspuns

