La Mc Donalds

-Bună fată. Ce mai faci?

-Uite, ce să fac. Mă pregătesc pentru licență.

-Păi cum așa. Parcă ai terminat facultatea de un timp.

-Am terminat-o pe cea de Jurnalism și Relații Publice. Acum dau licența la drept. Tu ce ai mai făcut?

-Eu nu am mai continuat studiile, acum sunt model pe timp de noapte. Lucrezi doar cu străinii. Fată, e chiar bine, crede-mă, mă trezesc la ce oră vreau, mă plimb în fiecare seară și apoi deschid calculatorul și văd cine mă vrea. La fiecare sfârșit de săptămână mă duce iubi la o cabană. Bine, el și cu prietenii lui. Dar e bine.

-A, deci nici nu știi cât mă bucur. Pot să îndrăznesc să te rog să mă ajuți cu vreo 200 de lei ca să plătesc chiria luna asta?

-A, nu pot, banii intră direct pe card și cardul e la iubi. Vezi că vreau și o cola rece la mcpuișor. Haide. grăbește-te, te rog, că îmi face semn iubi.

-Poftim comanda, 22, 30 lei, uite și bonul

2 gânduri despre &8222;La Mc Donalds&8221;

Lasă un răspuns

