Atotștiutorii pe Internet

Mai toți se pricep să recomande zece filme sau zece cărți sau, după caz, zece fete sau zece băieți. Orice cu zece în frunte să fie. Cei mai mulți dintre cei care fac asta o fac din ce au citit despre chestia respectivă pe ici, pe colo. Și se apucă și fac o sinteză. În rest, despre lucrurile care contează n-am n-am văzut nimic pe nicăieri. N-am văzut pe nimeni care să găsească zece chestii pe care să le faci când ai prea multe facturi neplătite. Sau n-am văzut pe nimeni să recomande zece locuri de muncă. Sau n-am văzut pe nimeni care să recomande, cu sinceritate, 10 metode din care să faci bani cât să te întreții.

În schimb, știu că cei încă n-au trecut la partea reală a vieți au timp și stare și calm și relaxare să facă chestia cu filme, cărți, fete sau băieți. Când ieși în lumea reală, nimeni nu te mai întreabă despre ele. Și nici ție nu-ți mai pasă. Despre asta e vorba. Cumva, oare, să fie vorba despre faptul că oamenii nu știu chiar atât de multe. Sau, mă rog, oamenii care n-au ieșit încă pe drumul lor ?!

13 gânduri despre &8222;Atotștiutorii pe Internet&8221;

  1. Cei mai multi „atoatestiurori” pe internet i-am descoperit in OFERTELE/ invitatiile la cursurile (GRATUITE!!!, incepind de la 60 pina la 900 ori, chiar 1500-2000,00 lei!!!; am scris despre asta pe Blogurile mele) pentru DEZVOLTARE Personala!!!, sau de..FORMATORI. Nimeni nu mai vrea sa fie FORMATAT, ci doar sa fie…FORMATOR! Ce inventie!!! Cit despre facturile tale/ale mele/ ale semenilor nostri, cui sa-i pese din moment ce el, incaseaza din contul tau/meu etc, si-si achita cu brio facturile! Totul e sa fii „destept!”, pardon „atoatestiutor” si sa ai un cont pe internet!…

    • si cand oamenii vor invata sau partea dintre ei care are si bani va invata ca atotstiutorii nut falsi, poate atunci sa i vedem ghemuiti de durere ca luna asta nu ies facturile la decont

  2. Tare subiect, Radule!
    S-ar lăsa cu zeci de comentarii, dacă ..,
    Completează tu la DACĂ. Dacă n-am fi prea calați pe propriile frustrări.
    Da. Zece. Întotdeauna lista de zece cărți cu care te-ai duce și în Iad, ca să te simți ca-n Rai, cuprinde zece titluri din care tu ai citit, cu greu,două. Încă trei ți le-au povestit prieteni buni, cititori de nădejde și, deși pe la jumătatea renziei orale tu îți ziceai că n-o să citești mizeria aia plicticoasă nicidată, acum, când trebuie să dai frumos cu LISTA, le enunți. Prieteni vechi, bunic, de calitate. Mergi pe mâna lor. De la număruș cinci încolo pui laureați Nobel. Doar vreo trei, al patru-lea e must have-ul Gabriel Garcia și, dacă insiști să te retragi în Neant cu zece cărți, pe muzică de Haendel, atunci a zecea e Biblia, frate. Păi, dacă nu iei cu tine în listă și Cartea Cărților, se cheamă că ești prost. Lasă, că în buzunarul pentru chiloți și antinevralgice al rucsacului ai îndesat, pe șestache, Suge-o, Ramona! Nu că e carte, dar mai vezi și tu cu ochii minții un cur, un sfârc…
    Păi cum să facă un astfel de speriat lista cu zece locuri de muncă?!

    Dar subiectule de ZECE.

  3. Crezi că cineva ți-ar da niște sfaturi de genul unde să lucrezi sau chestii de genul? Eu zic că n-o să se întâmple asta prea curand. Lumea e tripată și pe sistemul: „De ce să dau altora sfaturi când eu n-am de muncă?” Tre să le vadă ei întâi ce naiba :))

Lasă un răspuns

