De ce nu va ieși o tipă cu tine în oraș ?

Am tot citit articolul scris de Gavroche și am zis că e cazul să scriu mai departe ce se va întâmpla după ce ai invitat-o pe tipă în oraș. De obicei, eu nu scriu asemenea articole pentru că sunt destui care să facă asta și pentru că nu mă pricep la ele. (nu că m-aș pricepe la ceva)

Deci, dacă ai invitat-o pe tipă în oraș, ea nu va ieși cu tine. Normal că sper să nu am eu dreptate. E mai bine să nu am decât să am. Și dacă va ieși, la scurt timp, tot se va aplica ce voi scrie eu aici pe scurt.

Tipa pe care ai invitat-o în oraș nu va ieși cu tine pentru că ești trist și pentru că nu vrea ca ceilalți să se uite și să observe asta pentru că va deveni frustrată și i se va duce dracu’ machiajul.

Tipa nu va ieși cu tine pentru că ești urât. Da, chiar cine ar vrea ca unu’ să fie urât? În fine, dacă ești urât, nu-ți mai consuma energia cu găsirea unui mod frumos prin care să o inviți în oraș. Pentru ea ești urât și nu va putea să te identifice cu prietenele pe facebook. Ești urât, du-te acasă.

Tipa nu va ieși cu tine dacă ești incult. Dacă te încurci la filmul Zodiacul și nu ai idee în ce an a fost făcut sau dacă nu mai realizezi în ce an a făcut Ștefan cea de-a 38-a biserica, rămâne cum a zis Iohannis. Dacă nu știi când scoate Miley album nou, rămâne la fel. Dacă faci greșeli de programare în C++ nu te va ierta niciodată. Te-a etichetat deja.

Tipa nu va ieși cu tine pentru că ești un prost plus plictisitor în viața socială de zi cu zi, pentru că o tratezi fix ca pe o regină și nu ai niciodată idee ce să spui și vorbești doar nepotrivit și te pune naiba să spui numere periodice când ea îți spune despre ce s-a mai scris în Catchy. Îmi cer scuze Catchy, te respect ca revistă.

Acum uită tot ce am scris. Vrei să știi de ce nu va ieși cu tine? Ești sărac, fix de aia. Nu am nimic de adăugat.

Desigur că sunt fete care apreciază și sinceritatea și nu sunt DELOC materialiste, doar că ele sunt rare și foarte rare. Și eu îmi doresc să iasă tipa pe care o inviți elegant în oraș. Dacă ești bădăran, atunci să te refuze. Dar chestia este că pe cei bădărani, nu îi refuză fetele. Aveți idee de ce? Vă mulțumesc.

41 thoughts on “De ce nu va ieși o tipă cu tine în oraș ?

  1. Sa stii ca nu zici rau, eu, ca reprezentant al celeilalte baricade, confirm cele afirmate mai sus. Deci, sunt fete/femei care asa procedeaza! And that’s unfortunate for the poor and yet smart guys out there…

  2. În primul rând simt nevoie să confirm faptul că da, din păcate, fetele care nu sunt materialiste sunt din ce în ce mai puține (de fapt oamenii sunt din ce în ce mai puțini) …
    Se pot face multe lucruri frumoase fără bani sau cu un buget minim. La finalul zile nu vei ține minte cât a costat n lucru vei ține minte ce ai simțit. Te poți plimba prin parc cu o apă la 0.5 l chiar și luată de acasă și să ei cu covrig…până la urmă contează persoana de lângă…(dar probabil așa gândesc doar eu.
    Da, de obicei un bădăran are norocul ăsta. Poate pentru că știe pe cine să invite în oraș. Le invită pe cele care știe că nu vor refuză. O fată (sau femeie) care se respectă nu va accepta niciodată să iasă la braț cu un asemenea om. Pentru că ea citeşte. Pentru că ea nu e materialistă și caută un om cu caracter și personalitate. Pentru că ea preferă să se plimbă singură decât în compania persoanei nepotrivite.

    • dar cele mai multe ies cu bădărani și nu văd asta decât după ce au o familie (deși e prost spus) și nu mai au unde să meargă. stai că deviem.
      altceva: de ce o fată care citește, crede că este superioară? e posibil să nu fie, doar că ea a avut alte condiții, față de un băiat, care să zicem, a trebuit să muncească din clasa a 8-a și pana la un 28 de ani să zicem de abia a strâns bani pt jumătate de casă. cu toată afecțiunea pt fetele care citesc (eu am semnat ideea că nimic nu e mai frumos decât o fată care citește (nu suge-o ramona), zic că situația băiatului și efortul său trebuie respectate

      • Da evident ca nu e suficient doar sa citeasca, poate ca un baiat fara diplome are mai multa cultura generala sau mai mult bun simt . Pai e o relatie de respect reciproc intr-un astfel de caz nu crezi? Ea respecta faptul ca el cel putin a muncit si a incercat sa isi depaseasca cumva conditia. El respecta la ea faptul ca ea alege sa citeasca adica sa se dezvolta din punt de vedere intelectual pentru ca a inteles ca a avut ceva mai mult noroc. Desigur aceasta o relatie care tinde spre utopie…

      • asta o spui tu pentru că ai citit și ai bun simț, restul de 98% nu spun nimic, îl așteaptă pe iubi să le dea cardul. trăiești în bucurești. n am eu dreptate?

  3. Pe mine nu mă invită nimeni în oraş. Poate şi fiindcă sunt mai mult un şoarece de bibliotecă, iar la bibliotecă nu prea întâlnesc şoareci de gen masculin. N-aş refuza, totuşi. Consider că fiecare om merită o şansă, iar aparenţele pot şi înşela.
    Sigur, o tipă nu va ieşi niciodată cu tine în oraş. Perfect de acord. O fată va ieşi. Dar dacă tu îţi doreşti tipe….

    • PAI E SUPER BINE ȘI ÎN REGULĂ să stai la bibliotecă. eu nu invit pe nimeni. aștept o invitație de la o fată. de ce ar trebui să fiu eu cel care invită.
      de ce nu sunt băieți la bibliotecă?

      • Aşa se cuvine ca băiatul să invite fata. Cred că e o lege nescrisă, dar respectată aproape cu sfințenie.
        Pe de altă parte, eu aş invita un băiat în oraş. Mă rog, la un suc şi la o prăjitură, dacă mi-ar plăcea de cineva. Sunt destul de directă, în general, însă cu doza necesară de diplomație. Pe de altă parte, mă tem că prăjitura şi sucul ar fi prea puțin în ziua de azi, pentru cel nepotrivit.
        Şi eu mă întreb pe unde se ascund băieții, căci în biblioteci nu prea. Aş avea câteva idei, totuşi, însă prefer să le păstrez pentru mine.

      • pt pentru cei mai mulți dintre băieți este prea puțin. pt că atunci când li se oferă un gest frumos au prostul obicei să facă un bădărănism din el.
        eu sunt multumit ca mai gandeste cineva ca si fata trebuie să-l invite pe băiat

    • haha pai cine sa te invite? normal ca nu va invita. baieatul cand invita o fatan oras vrea so mangaie so sarute nu sa citeasca betoven cu ea. adica nu te gandesti, poate se intalneste n oras cu pretenii lui si sa auda ca vorbiti despre carti? vrei sal faci de rusine?

  4. eu l am refuzat pe unu care m a cerut de nevasta si era full de bani. cand zic full ma refer ca avea porche+masina de teren, doua vile, app, corporatist. so, nu toate ne uitam la bani

    • da, stiu, și te cred pentru ca tu il intrebi despre cultură, într-un cuvânt, și testul ala nu știu cum il trece și mai ai, cred, și ideea că trebuie să fie chimie și că ea condiționează totul, n-am zis că toate fetele, doar cele mai multe dintre ele

  5. Radule, am ceva ani în spate și crede-mă, motivele și conjuncturile enumerate de tine mai sus sunt valabile atât pentru fete cât și pentru băieți.
    O săptămână faină!

  6. Viața îți scoate în cale multe fete dar puține relații profunde. Lucru valabil atât pentru săracul care iese cu aceeași fată de pe vremea când erau în liceu cât și pentru băiatul de bani gata, care schimbă fetele ca pe șosete. Singura diferență e că celui din urmă îi va fi mai greu să le identifice (relațiile profunde).

      • păi m-ai întrebat despre ce are nevoie, nu despre ce-și imaginează el că are nevoie. el își poate imagina multe și poate pune multe semne de egal, aia nu schimbă cu nimic nevoile lui profunde, ca om.

      • se prea poate sa aiba nevoie dar nu sunt convins ca are habar de asta și daca are bani nu cred ca se mai intreaba decat îi poate multtiplica fara riscuri

      • motiv pentru care, cum ziceam, lui îi va fi mai greu să fructifice şansele (puţine) de a avea o relaţie profundă cu cineva

      • toţi oamenii au, undeva adânc întipărite în fiinţa lor, aceste nevoi de bază. dar unii sunt mai puţini conştienţi de ele. unii confundă de exemplu nevoia de a fi iubiţi şi fericiţi cu nevoia de a avea sex şi bani. asta nu înseamnă însă că, după ce dai la o parte straturile de superficialitate, ignoranţă şi grobianism, nu rămâne acelaşi nucleu curat, diamantin şi delicat, al unui suflet aflat în căutarea fericirii. doar că la unii acest nucleu este acoperit de foarte multe straturi de mizerie…

  7. Băi, ești greșit. Din start. Mai întâi, fiindcă n-ai definit ”fetele”. Ce e aia FETELE? Când te întreabă careva ce fumezi, tu răspunzi kent sau winston sau ce fumezi tu; nu zici țigări, așa-i? Fetele nu merită și ele niscai etichete?
    Dacă vorbim de Tonciu&Cruduța, da, ai dreptate unde zici că nu ies cu un sărac, dar n-ai dreptate când zici că nu ies cu un incult sau cu un urât. Vezi cazul ieșirilor cu Guță, cu Salam și cu alte mezeluri cântătoare. Te asigur că până și Minune a ieșit cu fete și chiar s-a însurat cu una, deși nu cred că există vreun tip mai hidos ca Minune. Cred că dacă adopți cel mai nașparliu și mai tărcat și mai șașiu câine maidanez, și ieși cu el seara să facă pipi în spatele blocului, tot ești mai de admirat decât dacă ai ieșit vreodată la un suc – pardon! Îi zice fresh – cu o pocitanie ca Minune.
    Dacă vorbim de fete fără retard mintal, dar proaste de bubuie, sigur nu le deranjează să iasă cu un incult, fiindcă nu bagă de seamă.
    Dacă vorbim de restul fetelor, să le zicem normale, alea ies cu orice băiat care le place cât de puțin și le invită în oraș. Fetelor normale nu le plac băieții pentru că sunt culți, bogați, frumoși. Le plac băieții fiindcă, dacă nu sunt lesbiene, respectă legile firii și până la urmă vor să se mărite, să nu mai fie singure și să le perceapă și pe ele lumea ca pe niște femei normale.
    Te-aș întreba: dacă un tip care se știe nici prea frumos, nici prea cult și cam sărăntoc observă că o fată cam grăsuță și cam scundă se uită lung la el, o invită în oraș sau se face că n-a băgat-o de seamă, fiindcă e grasă și bondoacă? Ă?
    Io zic că tot sacul își găsește petecul. Până la urmă…

    Dar întrebarea din final, de ce preferă fetele bădăranii, merită disecată.
    Fiindcă așa e: ne plac golanii. Proaste, deștepte, frumoase, urâte – ne plac golanii. De ce? Nu știu. Poate fiindcă dau senzația de siguranță. Fiindcă, măcar la primele întâlniri, fetele normale nu vor panseze frustrări, nu vor să asculte povești triste despre ”și suntem nouă la părinți și cu ăla din burta maică-mii zece”, nu vor s-o facă pe SMURD-ul.
    Ei, bădăranii sau golanii – cum le zic eu – au prezența de spirit ca, măcar la primele întâlniri s-o facă pe relaxații și pe băieții fără probleme, alături de care viața ar putea fi roz și neplictisitoare.

    • nu că aș fi fost vreodată golan, dar în tinerețe, când umblam mult și fără rost, mult beat și puțin treaz, aveam mai multe mesaje de la fete dimineața decât în 2-3 luni acum(a se intelege ca mai sunam si noapte pe cate cineva, niciodata nu stiu de ce, mereu voiam sa nu mai sun, mereu ziceamȘei, și ce daca)
      asta așa ca să ne râdem un pic de ratzone.
      p.s. eu zic că acest comentariu merită pus ca un articol. ce spuneți?

    • m-ai etichetat de m-a luat dracu. Articolele tale conțin adevăruri. Repet, eu nu scriu articole de acest gen. A fost un experiment dar lumea citește în draci asemenea articole. Asta e adevărul

Lasă un răspuns

