Vă mulțumesc

Toate lucrurile care nu se desfac și din care nu poți sorbi precum soarbe soarele din urma strănutului pe care noaptea îl lasă înghețat, te ajută să te prezinți așa cum ești. Să nu te ferești de caracterizări, să nu te ferești de oameni pe care i-ai putea supăra. Dar da, și despre asta e necesar un ciclu de zece materiale pe blog, oamenii se supără dacă le spui cum sunt de fapt. Știți ce? Adevărul te face mai tare (asta ține doar o oră, apoi vin chestii nasole și îmi vine să-mi lovesc capul de stânci nebărbierite)

Da. știu, vă veți bucura că am scăpat metafora stânci nebărbierite în textul acesta ca un cerșetor de spații verzi. Dar ăsta sunt eu, nu știați? Dacă da, vă spun că a pune o metaforă într-un text ca acesta este o crimă. Acum și cu premeditare, la ofertă, dintr-un stilou luat la en-gros dintr-o piață de bătrâni care mai vând iluziile altor timpuri de prin casele de atunci care încă îi mai îmbracă. Și e ciudat cumva sau poate normal pentru lumea de azi, niciodată nu am să pricep care cum dracu vine că mai vor să-și bage sub vene încă o zi. Și drogul lor este cel mai scump și se numește realitate. 

Mă scuzați că am dat un ochi pe la tarabe la bătrânii aia uscați. Voiam să vă mulțumesc frumos pentru că mai citiți pe aici, pentru că mai comentați, pentru că suntem și rămânem prieteni. Vă mulțumesc !

7 thoughts on “Vă mulțumesc

  1. adeca tu esti omul extremelor?! dupa ” Morții tăi de cretin”, ne multumesti facand exces de barbă. scz, de metafore. :)) creierul tau joaca ping-pong la peretele din spatele monitorului; de aici, or fi si migrenele.
    fain textul… metaforele: cel mai mult mi a placut „cerșetor de spații verzi”. iar cel mai mult si mai , imi place ca nu corectezi nimic- lasi ideile tastate asa cum ti au venit atunci, cand ti s a facut sa ne zici ceva.

    in morții lui de scris, sper sa ti aduca ce ti doresti.🙂

  2. „casele care încă îi mai îmbracă”…
    E mai mișto ca nebărbieritele stânci și ca cerșetorul de spații verzi.

    Dacă n-ai fi așa nebun și incosnsecvent în stările tale de spirit, nici nu te-aș citi!

Lasă un răspuns

