Nu am pe cine să sun

Deci, cum ploaia se adună, tehnologia ne părăsește. Pe noi, cei care locuim într-un sat de la capătul lumii. Deci, mai devreme nu era Internet, așa că m-am trezit cu telefonul în mână. Nu știu cum dracu, am zis să intru să văd dacă am pe cine să sun, deși mie mi-e rușine, în perioada asta, să inițiez apeluri. Nu am găsit pe cine să sun. Apelurile mele erau vechi și total neinteresante. Și mi-am pus întrebarea: eu pe cine sun? N-am găsit. Am intrat la mesaje. La mesaje situația era la fel. Mesaje vechi, mesaje de la Telekom și de la nu-știu-ce organizatori de târguri de joburi. Și de la un amic, tot mesaje vechi. Deci mă uitam ca bou la telefonul ăla nenorocit și constatam cu regret că nu am pe cine să sun.

Puteam să fi încercat să citesc o carte dacă n-aș fi fost în perioada asta crudă, cruntă și înjositoare. Dar știam că nu am cum să citesc fiindcă mă gândesc la chestiile care mă dor pe mine și așa rezultă că azvârl cartea instant. Și, cele mai multe dintre cărți, sunt cărți bune, însă, nu cred că ne suportăm. Oricum am scris acest articol pentru faza cu telefonul, mi s-a părut dezarmantă, teribil de greu de îndurat și m-am gândit să vă întreb dacă și dumnevoastră ați pățit așa ceva, adică dacă v-ați uitat la telefon și era ca și cum nici n-ar fi existat atâtea persoane în agenda lui. Dezarmant, acest este cuvântul de duminică

15 thoughts on “Nu am pe cine să sun

  1. intr-adevar nu e bine. Cred ca trebuie sa existe cel putin o persoana caruia sa ii poti spune orice. Pe care sa il/o poti suna la orice ora si sa sti ca e acolo .Deocamdata aam trecut prin momente in care doar simteam ca as impovara pe cineva inutil si renuntam sa mai sun.

  2. Am fost acolo. Mi se pare cu atât mai dur cu cât sunt „binecuvântat” cu de a fi perfect disponibil când cineva are nevoie să-mi dea telefonul sau mesajul, adică pun mâna pe mijlocul de comunicare exact când urmează să-mi intre ceva serios, fără să bănuiesc nimic. Dar când e să dau eu telefonul, Dumnezeu cu mila.😀

    Mă rog, sunt mai multe aspecte. Unul poate ajuns deja clișeu, dar valabil după mine, e că tocmai pentru că avem comunicarea facilitată în așa multe feluri, lumea devine din ce în ce mai zgârcită în a transmite informații cu însemnătate.

    • iti multumesc pentru reactie și stiu ce inseamna ea.
      voiam să știi că m-am bucurat foarte tare când ți-am văzut comentariul. am zis: ooo, domnul cătălin.
      chiar, cum mai ești tu domnule?

  3. Eu, când n-am pe cine să sun, iau un anxiar. E o pastilă de 2 milimetri, fără toxicitate hepatică și te lasă în pace. În strictul sens al cuvintelor. Te uiți în telefon și vezi numele alea la zeci de ani lumină de tine și nu-ți amintești despre eledecât că unii au probleme mai mari decât ale tale și alții n-au nicio porblemă, prin urmare ce să le spui?
    Un ceas mai târziu adorm cu ”Comisarul Rex”, un serial polițist clasic mediocru, unde nu urmăresc decât câinele, fiindcă e leit Lachi, dar nu chiar atât de inteligent.

    • poate o iau și eu mâine, just in case, să fie langa pat, ca soluție sigură, zic că două ar fi ok.
      trebuie să folosesc cuv ȘMECHER PT SERIALUL ala. foarte smecher ca să fiu mai scurt așa. mutumesc ca mi l-ați adus aminte

      • Dacă te vrea o editură, du-te! RAO nu e o editură în garaj, cu acte de tipografie.

        Serialul ăla e bun pentru nostalgicii după câinii lor. Pentru invalizii de câinii lor. Ceea ce sunt.

      • eu știu dacă mă vrea și cum mă vrea, habar nu am ce să zic. m-au sunat, în total, de 3 ori, cred că au nevoie de oameni urgent că nu i-au plătit pe ceilalți, habar nu am

    • interviul s-a lăsat cu un test pe care îl am de făcut. adică cu niște multe pagini pe care le am de redactat (a redacta carte e chestia aia migăloasa, imbinată cu traducere și cu o știință a limbii noastre la modul perfect)
      vă mulțumesc cu sinceritate

Lasă un răspuns

