Pe blogul și pe munca mea

Aseară am ezitat de două ori să vă scriu un text despre Obsesie. Cred că era bun. Era cam patru spre ziuă, aveam laptopul în pat și nu mai aveam forță să scriu, deși gândisem articolul. M-am speriat de el. E bine măcar că pot recunoaște acum.

După ce articolul De ce nu va ieși o tipă cu tine în oraș a tot fost citit, au apărut și mailurile în care mi se cere să scriu despre câte un produs sau câte o chestie. Și mailuri în care, pentru prima dată, sunt tratat, alături de scrisul meu, cu respect. Asta este foarte important. Și pentru că am spus că nu mai scriu la așa ceva, am cerut un preț de cinci ori mai mare ca să mă asigur că nici măcar nu voi mai primi răspuns. De cinci ori mai mult este în fond o sumă de nimic, o sumă de câteva sute de lei pentru care nimeni nu și-ar păta scrisul.

Și mai sunt convins de faptul că această sumă ar putea fi dată doar către 2 bloguri de wordpress. Primul este al lui Năstase și al doilea este Diacritica. Sunt convins că le cunoașteți și că știți, totodată, că aceste bloguri au propriile lor războaie și niciodată nu ar scrie articole pentru vreo firmă. 

Și mai este o chestie pe care voiam să o afișez aici. Mi-am dat seama că Social Media nu funcționează pe invidie și, mai ales, nu funcționează pe modulul singular. Mai concret, nu funcționează dacă nu stabilești relații și contacte cu ceilalți alergători din Social Media asta. Dacă stai pe zona ta, mori. Dacă deschizi ușile și ferestrele, poți încerca, e democrație doar. De aceea, poate, site-urile de relații de cuplu și site-urile de femei sunt Dumnezeu pe pământ.

Tot pe acest principiu este clar că și blogurile oamenilor de media care, cu toată dragostea, n-ar avea de ce să existe sunt făcute pentru a încasa bănuțu chiar dacă și autorul poate fi conștient că scrisul lui nu are scânteie, e linear și colțuros. Dar Biggoti face plata.

2 thoughts on “Pe blogul și pe munca mea

  1. Adevarul e ca nu traim in padure. Uneori parca ne-ar fi bine singuri complet…dar nu se poate. Daca in societate avem nevoie unii de altii, fie si doar pentru o vorba buna, o strangere de mana, un zambet, la fel e si in zona de Social Media.🙂
    Sunt curiosa daca vei mai primi raspuns…

    • nu. păi am mai făcut asta, acum ceva vreme, am cerut de parcă aveam blogul citit că atât am crezut eu că merit și dacă nici eu nu cer pe mine un preț, atunci cine să ceară (fraza asta nu e specifică mie, în cinci minute voi reveni la ideea că sunt prost și mizerabil)

Lasă un răspuns

