Scos din lista de facebook

De ce? Chiar nu vreau nimic altceva decât să înțeleg de ce? Bună seara.

Să nu ziceți că am luat-o razna că nu e chiar așa. Mă uit la un status al unei persoane și văd un alt comentariu al unei fete (da, este vorba de o fată) și nu-știu-cum dracu săgețica de la șoricel s-a dus direct  pe numele tipei și mi-a arătat că nu mai suntem prieteni. Dar eu nu vreau să mai fim prieteni, adică acum nu aș adăuga-o eu și nici nu aș accepta o cerere de prietenie. Știu că am vorbit mai demult, nu mai știu exact despre ce, știu, de asemenea, că nu am spus nimic ofensator, am rămas, oarecum, doi oameni care ar fi putut schimba o vorbă fără niciun fel de complicație.

scos din lista de facebook

Să nu înțelegeți greșit. Nu vreau decât să susțin faptul că nu înțeleg și, în caz că ați avea argumente pentru care o persoană te poate scoate din lista de facebook, m-aș bucura cu sinceritate să-mi vorbiți despre ele. Repet, nu vreau nimic de la persoana respectivă, din punctul meu de vedere nu am făcut, direct sau indirect, nicio acțiune sau niciun gest mărunt care să mă scoată din lista ei. Nu vreau să fiu acolo, nu vorbeam cu ea, v-am spus, subliniez cu două linii roșii, că am vorbit demult, discuție în urma căreia am sesizat că mai putem discuta, ceea ce nu s-a mai întâmplat și, de acum încolo, cu siguranță nu se va mai întâmpla.

Vă întreb din nou: de ce te scoate o persoană din lista de facebook fără ca tu, cel scos, să fi avut vreo legătură sau să fi produs vreo acțiune care să ducă la asta? Vă mulțumesc mult !

19 gânduri despre &8222;Scos din lista de facebook&8221;

  1. Probabil si-a facut „curatenie” in lista de prieteni si a inlaturat din cei pe care nu ii cunoaste sau nu ar fi interesata sa ii cunoasca. Sau pur si simplu nu a apreciat una dintre postarile tle si ti-a dat unfriend.
    Sincer, nu mi se pare mare lucru ce s-a intamplat. Era mai grav daca o persoana cunoscuta te scotea din lista de prieteni.🙂

    • nu știu dacă este mare lucru, numai că m-am întrebat foarte tare asta și n-am avut o soluție la întrebare, așa că am scris
      da, dacă mă scotea cineva cunoscut era mai ceva. atunci mă întrebam care dintre adevărurile mele l-a supărat/a supărat-o

  2. Parerea mea: pentru ca de la prieteni iti apar automat postarile lor si tipa nu mai era dispusa sa citeasca sau sa vada ce postezi tu. Sau o alta posibilitate: tocmai pentru ca nu aveati niciun fel de relatie, ca sa nu mai aiba lista plina de prieteni-neprieteni care nu reprezinta nimic, cu care nici nu vorbeste, nici nu se cunoaste. Tu nu faci curatenie niciodata in lista de amici facebook?

    • eu am scos persoanele care sharuiau otravă și f constantinescu și pe unii care tot o țineau cu lauda că ale lor zile sunt mirobolante. dar am pus status ca să se știe și le-am spus. te scot din listă că faci asta și eu am dreptul să-mi selectez

      • F Constantinescu asta nu stiu cine e, prin urmare nu e chiar asa celebru.🙂 Si eu am si facebook si blog, insa pe facebook la prieteni am chiar pe cei care imi sunt sau mi-au fost la un moment dat in viata prieteni sau amici, chiar daca acum drumurile ne sunt diferite. Iar pe blog , care este tematic, numai cei care impartasec cu mine aceeasi pasiune sau hobby comenteaza, dau likeuri, etc, chiar daca in realitate nu ne-am cunoscut niciodata.

      • pai legăturile dintre oameni nu sunt pe baza de chestii comune? ba da, sunt.
        eu zic că blogul bate facebook-ul chiar dacă nici blogul nu înseamnă nimic dacă nu e foarte citit.
        știu, e important pe suflet.
        dar, după o zi de muncă sau o lună, cred că nu mai tastezi nimicuța, nici pe blog nici pe facebook indiferent dacă ai sau nu prieteni, dacă citesc sau nu, dacă sunt aproape sau dacă se prefac

  3. Poate pentru că uneori ţi se năzare o idee şi vrei să ai în lista de prieteni, doar prieteni. Oameni pe care-i cunoşti şi cu care ai o interacţiune în viaţa de zi cu zi.

Lasă un răspuns

