Dacă aș avea tabletă, aș vinde-o

M-am gândit eu ce m-am gândit și am zis că merită să scriu un articol ca să îmi spun un punct de vedere. Eu nu sunt chiar un fan al tehnologiei, nu sunt un fan al răului pe care noile dispozitive prin care ne intră Internetul în minte și, din păcate, de cele mai multe ori, ajunge să îi ia și locul, nu sunt deloc fan al tuturor dispozitivelor mobile care au înlocuit cărțile, joaca în aer liber, nu sunt fanul companiilor care vor să vândă, să vândă, să vândă către oamenii care vor rămâne, la propriu, și fără piele pe ei pentru că li se bagă în cap să cumpere, să cumpere, să cumpere.

Eu nu cumpăr. Acum n-o fac pentru că nu îmi permit. Dacă mi-aș permite, singurul lucru pe care l-aș face ar fi să țin de banii ăia pentru anii ce vor veni în care reclamele vor înceta doar pentru că nu vor mai avea cui să se adreseze. Aici e treaba complicată cu domnul BNR-ist și cu puterea de cumpărare a românilor care nu se pupă cu presupusa și, totodată, somptuoasa sau trufașa creștere economică, rezultată, în cea mai mare parte, din lipsa totală de investiții în țara noastră. Stați că despre asta se vorbește la zece pe Tvr, la Biziday, singura producție care are relevanță la noi.  tabletă samsung tab 4

Acum sunt pe subiectul celor de la Blogalinitiative, prieteni de bază pentru cei de la Samsung și pentru a lor creație Samsung Tab 4, subiect la care eu, în fapt, am răspuns încă din titlu. Singura utilizare pentru o tabletă este aceea de a o vinde numaidecât pentru a-mi cumpăra un pic de timp, două sau trei săptămâni, până văd cum și unde mă îndrept. Dacă aș avea-o acum în mână, deja era pus anunțul pe Internet. Consider că un singur laptop este de ajuns. Acum dacă tu, ca individ rațional, ai dedus că viața se măsoară în telefoane mobile și în tablete, este fix problema ta.

Recomand, din nou, să-l studiem măcar pe consilierul lui Isărescu, bătrânelul acela, în aparență, simpatic și inofensiv, pentru a înțelege unde naiba ne îndreptăm noi ca nație și, mai ales, care este contribuția noțiunii de a cumpăra în raport cu toată această situație. Mă rog, e dreptul fiecăruia să gândească.

Dacă ești bancher, om politic, te ocupi de videochat sau folosești funcția de manageriță pentru a ascunde că te ocupi, de fapt, de videochat cu finalizare, atunci da, merge să ai vreo 3-4 tablete de la tata Samsung, care mai de care mai colorate, zâmbitoare și, pe cale de consecință logică, bune pentru rețele sociale și muzică printre reclame ca un slalom printre cretini(tăți) de zi cu zi fiindcă nu ai idee la ce folosesc dispozitivele astea și nici nu recunoști.

Știu că mi-am dat foc la valiză cu tonul articolului meu dar prefer să fie citit cu punctul meu ferm de vedere, prefer să-mi dau foc la încercarea de câștiga timp cu o tabletă Samsung Tab 4 decât să nu spun tocmai ceea ce cred despre de trei ori cumpără de la Samsung. În locul lui Samsung putea fi orice firmă, nu-i pot spune brand, eu nu închiriez blogul meu firmelor pentru orice manevră și nici nu pup firmele. Ce credeți despre punctul meu de vedere?

16 thoughts on “Dacă aș avea tabletă, aș vinde-o

    • nais.
      eu am tel samsung cu butoane, adica merge si cu mana dar l-am luat acum ceva ani ca avea butoane și altu n am mai luat si altu n as mai lua, desi asta a innebunit intre timp

  1. Îți las acest comentariu de pe o tabletă și nu pot spune decât că mi-a devenit indispensabilă. Este ca un PC, mă uit la filme/seriale, scriu, citesc, socializez, fotografiez etc, dar, cel mai important, o pot lua cu mine oriunde, iar ăsta chiar este un avantaj. Și nu, eu nu aș vinde-o, eventual mi-aș cumpăra una mai performantă.

  2. Punct de vedere bun, cat despre utilizarile unei tablete, iti dau eu mai multe. Pe mine ma ajuta cu munca de la Eragon Vibes. Spre exemplu, este foarte utila cand iau interviuri artistilor sau merg la un festival si trebuie sa scriu repede o recenzie😀.

    • sunt acum într-o pasă proastă și mai că-mi vine să zic că nu înțeleg de ce faci chestii pentru eragon. adică da, e bun, e frumos, e muzică, e pasiune, dar totul costă
      da, ar fi multe de vorbit la capitolul cumpără până te vei nenoroci pe viață, mai ales cu agresivitatea din ult timp al lui elefant și mai nou a lu emag (care nu dau banii cu anii la furnizori ca să dea pt publicitate) numai elefant cât i-a dat lu badea, spre eemplu, și tot e o investiție mare de tot

      • Pe undeva, azi dim., ți-am urat baftă la interviu. Nu știu sub care text al tău.
        Sper că ai fost.
        Și mai sper c-o să zici ce și cum.

        Undeva, mai la vale, la aia cu RAO, Vero ți-a scris ceva mișto, în sensul de băgat la cap.

      • am vazut , va multumesc . si acum v-am scris ce am de făcut acum. nu prea mă pricep logic, la ce oare mă pricep eu și cred că va conta că eu n-am mai redactat carte până acum

Lasă un răspuns

