Am visat că eram scriitor

E posibil să mă fi gândit foarte multe la subiectul cu perlele elevilor de la bac și la vina profesorilor pentru cât de nepregătiți par ei acum. Oricum, susțin ideea că nu e nicio diferență între unul fără bac și unul cu trei facultăți.

Am visat că eram la liceu și scrisesem deja cele cărți de poezie și un roman. E vorba despre cel pe care îl am în cap. Și la liceul din visul meu se discuta despre trei autori români care trăiesc, există, scriu și gândesc fix în vremea asta, despre autori români pe care îi poți atinge. Și eu îi știam. Nu mi-am permis să spun că eram prieteni cu ei, ci doar că îi știam. Și vorbeam despre ei folosind-le prenumele și colegii se întorceau de fiecare dată spre mine când povesteam despre cărțile lor într-o manieră dezinvoltă la care aduceam argumente valide pentru modul lor de a scrie. Și, mai presus de toate, păream că mă cunosc cu ei de-o viață. Și că nu am nevoie să aud despre ei dintr-o carte pentru că îi cunoșteam mai bine decât ce scria acolo și eram dispus să vorbesc despre asta într-mod simplu  și pe înțelesul fiecăruia.

Lasă un răspuns

