La psiholog

Ziua cu pielea arsă în roșu de parcă două mâini de sânge aproape uscat o frământă

m-a adus cu ochii închiși să vorbesc despre mine

când despre mine sunt doar lucruri moarte cu limba tăiată

i-am povestit cu mâinile înghețate de parcă mi-am stins motorul

cum văd imaginea unei bormașini pe care sunt fixate două perechi de mâini

în timp ce învârt bormașina în tâmpla mea

din asta pe obraz a crescut un drum

ca o cauză planificată pentru că nu pot să vorbesc când oamenii au ochii deschiși

și mâinile învârt cu foc burghiu care și-a acoperit corpul

pare că nu îi mai e frig și se decide că e bine să rămână în gaura din capul meu

așa nopțile nu mai curg una în alta

Lasă un răspuns

