Am 25 de ani

Am 25 de ani și nu pot veni la tine să-ți spun că am 25 de ani

n-am casă, n-am mașină, n-am bani, n-am un loc de muncă

nu știu dacă mâine va însemna ceva

Am 25 de ani și n-am cum să-ți cer să mă accepți

pentru că n-am ce să-ți ofer

și pentru că te-aș condamna la o viață nefericită

dacă ți-aș spune asta

Am 25 de ani, un corp veșted, un chip îngrozitor de urât

nu te pot privi când îți spun asta

pământul are culoarea gândirilor mele când se așterne în minte

m-am săturat să privesc pământul

27 thoughts on “Am 25 de ani

  1. Dacă o să-i spui asta unei femei , cel mai probabil o să bei un suc de unul singur ! Ai foarte multe de oferit, dar lucrurile despre care vorbesti tu cum că nu le-ai deține , intunecă orice cale către cele care pot fi oferite usor , iubirea poate fi oferită usor !

    Dacă ai putea să vezi dincolo de poartă ar fi frumos , dar vezi că rămâi la poartă . Multi nu au nimic la 25 si pt aia , muncesc ! Nici eu n-am nimic , chiar nimic , dar incerc să obțin ceva !

    Te imbrățisez cu drag !

    • spun oricui fără să am pretenția să iasă cu mine. de ce să iasă? și eu aș vrea să am , că nu s ipocrit, dar, în linii mari, e tot ce am faptul că nu am. nu am calea întunecată, calea mea e clară. există iubirea fără ce am spus eu aici? sau iubirea e un cumul de elemente precum am înșirat aici?
      dacă încerci să obții, te apreciezzzz. dublez la îmbrățișare

      • Incerc sa obtin pentru ca nu trebuie sa ai asteptari decat de la propria-ti persoana , mai ales cand vine vorba de bani ! Cat despre dragoste , se gaseste greu , dar se gaseste . Eu cred in dragoste , trebuie sa credem in ceva si totusi …. Uneori , ne incredem in minciuni . Eu tot te imbratisez cu drag

      • și eu cred în oameni și ei mi-o tot dau în gură din toate părțile. eu sunt un terminat, cum sa am așteptări de la mine?
        eu credeam că dragostea înseamnă să ai lucrurile alea din postarea mea și să i le pui unei tipe la dispoziție
        sunt serios

  2. Am 23 de ani și te înțeleg.
    Însă, uneori nu e chiar așa de rău…de unde ai scos ,,chip îngrozitor de urât”? Greșit.
    Nu vreau să sune fals, însă toate se vor așeza. Și mie mi se păreau imposibile unele lucruri acum un an, dar..cumva s-au întâmplat.
    Pânzele sus!

      • fiecare trebuie sa spuna ce este si cum este. nu puteam spune unora ca suntem acceptati sau ca suntem frumos, buni, bogati daca nu e asa. e un lucru rar sa spui adevarul despre tine. poate asta il face sacru

  3. Scrieriile noastre sunt comoara de pret pentru o femeie😀. Suntem cei mai bogați de pe lumea asta dar nu realizăm repede noi😀. Toate cele bune Ratzone să ne citim cu bine .

  4. Hmm..cam esti cine esti atunci cand nimeni nu se uite.. Si da..am 25 de ani dar ma mandresc cu faptul ca nu am nimic fizic..dar am un suflet,carte..ganduri frumoase si cititori care zambesc la fiecare articol nou..🙂 asta merita sa crezi si tu! O singura viata avem si trebuie sa o traim,nu sa supravietuim! ..in rest..multe ganduri de bine😉

      • Ești idiot!
        Ăla e un ars, fără expresie.
        Tu ai o față de nevăstuică. Așa m-am gândit, când te-am văzut prima oară. N-am văzut în viața mea o nevăstuică, dar mi s-a părut că îi semeni.
        Când am început să vorbim, nu mai erai decât un băiat, cam slăbănog, ce-i drept. 🙂
        Dar m-am simțit cât se poate de bine în compania ta.

      • perfect. sunteți ca rectorii de la jurnalism care predau chestii pe care nu le-au vazut sau făcut in viata lor nicio secundică și apoi spun că studenții trebuie să facă Partea practică și studenții zic: WTF! Păi nu asta trebuia să-mi zici. Și aia nu recunosc că nu știu despre ce e vorba pe bune. Ei au fost doar profesori universitari, de unde sa stie ei :)))))
        a, deci de la năvăstuică la decât un băiat e de bine?! nu sunt un băiat rău, doar lovit. lovit in cap și-n mâini. mulțumesccccc

  5. La 25 de ani , doar baietii de bani gata au masina, bani, lucruri cu sclipici. Si cu totii isi incep viata, cariere la varsta asta. Sunt abia la inceput, nu terminati. Si apoi sunt o multime de fete simple care cauta iubire, nu averi. Dar poate pe tine te atrag fitzoasele. Fa mai multa miscare, iesi, plimba te, vei avea un alt tonus si alta stare de spirit.

    • mi se spune asta de ceva ori pe zi și eu le tot spun că nu am cum să ies din asta fiindcă nu se iese așa, e nevoie de soluții practice , e nevoie de job bun, de bani, de schimbare a felului in care arat. nu pot controla ce fete ma atrag, aș vrea, oricine ar vrea, dar nu se poate

Lasă un răspuns

