Seara

Seara nu are nicio grijă

nu are nimic de afișat

stă ca o femeie-pisică cu părul aranjat

și cu gândul că și dacă nu intră la spectacol

vor ieși ceilalți să o privească

seara se uită prin ei

zâmbește

și nu mai naște nicio întrebare

4 gânduri despre &8222;Seara&8221;

  1. Meriți juma de pagină de înjurături! Nu zicei tu că nu mai poți scrie?!
    Hai, fii măgar și zi că pe-asta ai scris-o acum 10 ani. Acum un secol. Acum miliarde de ani, când umblau dinozaurii pe Calea Victoriei braț la braț, se uitau în vitrine și-i mulțumeau Bunului Dumnezeu că duminică seară e închis, Peste tot. Clănțăneau din dinții lor mici și egal ascuțiți și bârligau din coadă. Oarecum amoros.

    • am scris-o pe loc, am mai scris câte ceva. asta am scris-o acum 5 minute:Dacă n-aș scrie poezie
      ar trebui să fiu eu de fiecare dată
      și inima mea are o singură baterie cu fire din pământ
      (sunt inconștient,deseori, plutesc)
      ți-am spus că (mă) trec
      cum trec fricile noastre de la o bere la alta
      am uitat să-ți scriu că îți trece dorul de poezie
      la fel de repede cum uiți că există trenul vechi și fără lumini
      când mergi în brațele trenului nou și colorat
      asta am scris-o azi noapte: plânsul meu roșu e un mod de a fi
      prins între două sticle
      o mână desface noaptea ca pe o vestă antiglonț
      o urmă a obosit să se mai uite
      când e momentul potrivit să lovească
      (o urmă plină de imaginile în care vechii părinți
      întindeau toate nevrozele pe o sârmă cu dinți de om)
      nu-mi dau încă seama dacă cele două sticle joacă rolul lor
      sau doar fac parte din decor
      dar poate
      poate că s-au îmbătat de la atâta așteptare
      noaptea leagă o mână cu o urmă
      ca o chimie pentru oamenii care nu leagă cuvinte

      aici am scris că sunt mulțumit de metafora: o mână desface noaptea ca pe o vestă antiglonț
      dar, chiar și așa, tot nu cred că este scris
      adică este puțin, prea puțin, nici măcar nu le mai salvez

Lasă un răspuns

