M 13

2 pachete și un pic de tutun, nu, nu ai să mă lași să mă fumez mai mult

cei mai frumoși blugi pe care i-am văzut, doamne, ce poezie, ce curaj, nu, nu mă lași

de ce la nesfârșit, de ce, de ce e atât simplu, trenul ăsta nu e în gară pentru mine

simplu. de ce eu nu pot urca. mă uit la mine și pun întrebări în spate

întreb, nu sunt eu, trag cerul peste realitate, drumul spre succes

nu-mi pasă, uneori e acum, nu depinde de trecători, tu, curaj, acum, 2

cei mai frumoși blugi pe care i-am văzut

un eu nou, vreau să fim the same old young

nu aș fi putut scrie asta dacă nu m-ar fi refuzat înainte

pot să fur. nu am să opresc.

pot să ucid orice. nu am să mă opresc

pot să pun peste mine trupul oricui

I wanna wear the old young

promit că mă opresc și-mi opresc inima acum

pachetul 3 de tutun, puțin somn se arată, cred că deja te rog fără să înțeleg cum se face

nimic nu s-a născut mai frumos

e mai simplu să-ți spun așa dar deja ai aflat asta

de când în mine tutunul era o plantă de vară

the old young

îți dau o viață la reducere 2 în 1

cei mai frumoși blugi pe care i-am admirat

cei mai frumoși blugi pe care nu i-am atins

deși nu au fost departe

ce aș mai putea să spun ?!

P.S. Acest text se va afla pe volumul șosete și curve pe tavan.

Lasă un răspuns

