Mâine o să treacă

Am mușcat ca un orb din discuția noastră trecută

căci calmitatea ta ca o cafea de la dozatorul de duzină

mă scoatea din calmul meu contrafăcut

când ți-am spus că privești prea ușor cum vin de fiecare dată în nevoia ta

fără să te miști către mine

și am riscat reproșându-ți că nu vii

deși nici nu pleci

dar trebuia să simt ce s-ar întâmpla dacă eu n-aș mai veni

și dacă tu ai afla asta în timp util

mă întrebam dacă ai veni tu

când s-a pus tăcerea aia rece și a trebuit să intrăm sub pod

Mâine, mâine chiar nu o să vin

o să-mi trag fermoarul până gât și o să aștept

2 gânduri despre &8222;Mâine o să treacă&8221;

Lasă un răspuns

