Oasele mele beau votcă

Când am căzut ultima dată pe stradă cu votca-n inimă

pe stomacul gol

am auzit cum niște drogații n-au crezit că merit bătaie

și când m-am trezit altcineva îmi vorbea

despre cum m-am apropiat prea tare de victimele mele

și că trebuie să mai dau din mine câte puțin

celor care încă mai respiră

n-am spus nimic

dar am aflat că vreau să spun celor care trăiesc

câte ceva de care nu sunt absolut sigur

că să simt dacă riscul arde sau doar se umflă pe mâna mea

căci sigur știu că vor să afle ceva despre mine pe care să-l pună în colecția cu adevăruri rușinoase

ca pe un trofeu de luptă cu un inamic nevăzut

Lasă un răspuns

