You Sick Fuck

Vezi? Îți place ce vezi? De ce? De ce a trebuit să mă duci la balamuc și să fugi ca o cretină. Astăzi e prima zi când te strig așa cum te cheamă. Ironia? You are to busy to fuck and to fuck me. Câte mâini ai? Câte ai nevoie. De ce dracu să-ți mai vorbesc când ești unde dracu vrei tu. Pun foc la ce ți-am scris. You sick Fuck. Mi-ai luat cuvintele, poezia, singura bucurie. Nu mai am nimic. Te rog să pleci. Te rog să nu uiți să ucizi tot în mine. Nu ți-am greșit. You Sick Fuck.

6 gânduri despre &8222;You Sick Fuck&8221;

Lasă un răspuns

