Cine doarme

Mă sperie nopțile. Se spune că ar trebui să dorm, dar, hei, crezi că te lasă ce încă ți-e cald în minte. De ce-uri. De ce există de ce-urile, de ce ele nu mor niciodată, de ce lor nu le este somn nici măcar o dată în viață. Nu zic că e de bine sau de rău, zic că atunci când nu ai ordine, timpul stă, cu certitudine, în loc.

Cred că mi-a ieșit articolul de aici:http://www.raduc.eu/ochii-care-nu-se-vad-nu-se-uita. Să-mi ziceți, dacă apăsați pe articol, cum vi se pare. Mulțam.

5 gânduri despre &8222;Cine doarme&8221;

  1. Imi place trupa ! Au versuri mai altfel parca iesite din tiparul a te iubesc si te voi astepta meru sau tu esti unica mea speranta din viata meeaaa ! Baietii astia au potential enorm in a scoate din noi un minim efort in a intelege muzica mai presus decat linia melodica a ei. Cat despre cum au decurs randurile tale in viziunea mea ? Crezi ca are importanta parerea unuia din neant ? Daca da, atunci pot spune sincer c-ai zis-o asa cum trebuie 😉

Lasă un răspuns

