sunteti un jeg

astazi am atitudinea  asta fiindca, desi,  nimic nu i corect si normal,  amandoua deodata cateodata par cam mult. azi pentru mine sunt prea mult. chiar daca ziua inchid ochii si imi imaginez o lume de basm ca sa mai pot face inca un pas in aceea zi, terbil de inspaimantatoare, parca azi nu mai e suficent. sugrum un miliard de scenarii morbide doar pentru ca patimesc si mai mult cand le scrijelesc pe materie fizica. bine, aici mai este si faptul ca prea putina lume intelege in adevaratul sens ceea ce randurile mele transmit si de aici vine si faza ca mi-e jena cateodata sa le spun ca se inseala amarnic. dar nu, nu despre asta e vorba, ci despre oamenii care se leapada de ei insisi cand ajung in contexte favorabile. ba, azi spun: la dracu cu voi! nici articolul asta nu il meritati

4 gânduri despre &8222;sunteti un jeg&8221;

  1. Incorectitudinea este la fiecare colt, din pacate, cu cat te comporti mai frumos si respecti regulile cu atat vei fi marginalizat si dat la o parte. Imi pare rau cand vad numarul considerabil de persoane infectate de aceasta ”putere orbitoare” si nepasarea celorlalti.

Lasă un răspuns

