Pleaca din Romania

Am ajuns aici. Mereu mi-o spun, acum am ajuns s-o si scriu, deci este mult mai grava.  Si nu o scriu pentru ca ar fi niste cuvinte simple sau foarte bune pentru a fi scrise, ci pentru ca este timpul. Daca am gresit in multe privinte, acum e vremea sa recunosc care a fost cea mai mare greseala: ca am crezut in ideea de a incerca ceva aici. Fatalitate! Nu! TREBUIE sa trecem catre planuri serioase care sunt sintetizate in titlu.

22 de gânduri despre &8222;Pleaca din Romania&8221;

  1. Mda, e o posibilitate care trebuie luata in consideratie din ce in ce mai serios. Oricum ne vor declara morti, sau ne retrag cetatenia , la ce sa mai stam…

  2. Mda, e o optiune ce trebuie luata in considerare din ce in ce mai serios. Ma gandeam la asta zilele trecute. Oricum ne retrage Ponta cetateni, sau ne declara morti…

  3. […] experimentesiexperiente.wordpress.com, luciansphotography.blogspot.ro, mirceavladut.wordpress.com, ratzone.wordpress.com, revistapensionarul.wordpress.com, gabryellehelen.wordpress.com, lunapatrata.wordpress.com, […]

Lasă un comentariu