Univers fara cuvintele mele

Comentati voi la ce va duce asta cu gandul:

35 de gânduri despre &8222;Univers fara cuvintele mele&8221;

  1. Imi place foarte mult imaginea asta.. Ma duce cu gandul la vara, la o plimbare pe malul unui lac alaturi de cineva drag, la role, la multa muzica buna, la citit, la toate chestiile pe care ador sa le fac si pe care nu am avut timp sa le fac demult!

  2. Mie mi se pare trist.. duce cu gandul la sfarsitul unei povesti de dragoste, cand cortina cade si ramane doar intunericul..

Lasă un răspuns

