Citește conținutul, nu omul

Acest mesaj conține rugămintea mea, a omului din spatele acestui blog, sinceră și apăsătoare pentru cei puțini și mici care intră, din greșeală sau nu, pe aici și care nu trebuie să demonstreze mâine în tramvai că au citit aici, așa cum e moda din spatele unor bloguri cu nume, ai căror mari tehnicieni sunt asaltați de numărul mare de fani și de fane care așteaptă să ia un autograf, dar pe care ei nu-l pot onora, pentru că, de la o vreme, nici nu se mai sinchisesc să mai spună ceva, ignoră cu faima pe care le-ați construit-o și postează câte un mesaj sifilitic cum că nu pot ei să răspundă la comentarii pe blog sau pe facebook deoarece au AȘA de multe și le-ar lua din statul cu cei dragi. Dar vă întreb eu pe voi, dragi autori mari de blog care a luat locul OTV-ului în discuția din Ratb de dimineață, cum era, mă, când nu aveați deloc comentarii, nici pe blog, nici pe pagina de facebook, și răspundeați cu câte trei comentarii când primeați unul? Desigur că de acolo de unde v-ați îndesat capul, nici ora 12 de luni nu vi-l poate scoate, dar oamenii când și mai ales dacă se vor prinde de asta, că îi țineți ca pe oi, s-ar putea să plece și să vă aducă mare dor de a răspunde așa cum trebuie unui comentariu din partea zecilor de mii de fani ai voștri.

Mai știu că nu contează ce scrie X atâta timp cât scrie ceva nou la câteva zile, pentru că orice s-ar întâmpla numai la X trebuie citit chiar dacă spune atât de puțin încât termenul jalnic e chiar decent. Pentru o dată în viață, nu-l mai citiți că este X, citiți-l doar pentru ce scrie. Măcar pentru o zi.

Tot ceea ce am observat mai sus este observat direct pe blogurile în cauză și pe paginile respectivilor de facebook, personaje până mai ieri decente, dar odată cu traficul intens, se pare că nu-și mai încap în piele. Chiar mi-aș fi dorit să văd ceva de calitate pe acolo, dar a fost doar a scrie din realitate, nu din burtă. Sper să fie cineva care bagă de seamă ce spun eu din inimă pe aici. Bună seara

9 gânduri despre &8222;Citește conținutul, nu omul&8221;

  1. Cineva trebuie sa te fi suparat tare.

    Acum depinde si de ce scrii pe blog. Daca o faci pentru tine, gasind aici o supapa a mintii, nu ar trebui sa te intereseze cati fani ai, cati dau like, iar daca cineva se opreste si simte nevoia de a spune ceva referitor la ce ai scris, din bun simt ar trebui sa raspunzi. In schimb daca esri aici doar pentru a face din blog o mica afacere, atunci cred ca ar trebui sa fi taxat si oamenii, incet incet sa nu te mai acceseze.

    Deci ignora blogurile in spatele carora stau nesimtiri. Eu asa fac.

  2. Cum adică „cei puțini și mici care intră din greșeală sau nu aici”? 🙂
    Meriți o săpuneală de la vizitatorii tăi…

    Și-acu la subiect. Cine-s, frate, blogării ăștia mari? Ă? În afară de idiotu ăla cu nume de iaurt cu insecticide ?
    În rest, sunt de aceeași părere cu Sebastian.

    • iaurt cu insecticide :)))))))))))))) pot sa-mi beau cafeaua acum. am gasit motiv. pt ca eu dimpreuna cu voi suntem putini si mici, asta cred ca e de bine, adica avem nasul pe jos. o sa ti fac eu o lista cu cateva nume, cand timpul va fi potrivit, acum am un motiv de cafea, multumesc frumos

  3. 😉 Hmmmmm… lasa-i pe cei asa zis mari cu fanii lor. Iar noi cei asa zis mici sa ne vedem de scris si de citit ce, unde si cand simtim nevoia.
    Zile faine, senine 🙂

Lasă un răspuns

